No eilen se iso riita olikin..
Kaikki syy kaadettiin minun niskaan.. minä olen mustasukkainen ja vaikea ihminen..
Minulla ei ole mitään syytä/oikeutta vetää mustasukkaisia johtopäätöksiä koska exä ei kuulemma kiinnosta
häntä enää.. "sori jos olen unohtanut.." "minä en oo sulle koskaan valehdellut"..
Noin voi ollakkin ja sitten mua syytettiin siitä että työtilanteeni on hankala ja palkka niin pieni etten pysty
maksamaan edes osuuttani vuokrasta.
Minä olen paskapää ihminen joka on satuttanut äärimmäisen pahasti puolisoani (MILLÄHÄN?!)
ja saan odottaa anteeksiantoa,, koska hän vain päätti niin.
En suoraan sanottuna ymmärrä mistä hän loukkaantui niin vitusti?
Siitäkö että sanoin että "kiitos vitusti siitä sinun profiilista löytyneestä yhteiskuvasta sinusnta ja exästäsi!"

Minä olen pilannut hänen päivänsä ja syntymäpäivänsä, ihan ku jollaki vitun synttäreillä olis ollu sille koskaa mittää merkitystä ja hän on pilannut yhden minun synttäreistäni, niin sanoinki että tasoissa ollaan..

Mulla on äärimmäisen paska fiilis, todella paska, minä olen se kaiken pahan alku ja juuri, niinkuin lapsenakin.
Minussa on aina kaikki vika,, aina ja vain ja ainoastaan minussa..

Avokki ei myöskään suostunut ymmärtämään sitä miten kovasti ne exän kuvat ja kirjeet muhun sattuu.. ja miten epävarmaksi ne mut tekee.. Mie olen luupää ja vammainen kun en suostu tajuamaan, vähä hankala on asiaa sisäistää
ku jostaki tulee aina joku uusi kuva tai tavara..

Mä oon paska ihminen, totaalisen paska.

ja miten seuraava lause voi olla loukkaava "odotan aikuiselta mieheltä pikkuisen oma-aloitteisuutta kotitöiden hoidosta, ettei aina tarvisi pyytää kaikkea erikseen".
Tässä on kuulemma jotaki äärimmäisen loukkaavaa.. en vaan ymmärrä mitä?
Kyllä jumalauta yli 30v miehen pitäisi osata ittekki hoitaa kotia ja sitte vedettiin tämä kotti "kuka täällä maksaa kaiken?!" no vaikka mullaki on ollu joskus paljon parempi rahatilanne, niin ei se siitä miksikää muutu.

Mies joka ei koskaan reagoi mitenkään mihinkään, kertoo yhtäkkiä olevansa äärimmäisen loukattu ja että onnistun ekrta toisensa jälkeen pilaamaan hänen päivänsä..
Mitä vittua mä oon tehnyt väärin "sulla on aina kaikki niin huonosti, sä ajattelet kaikista vaan pelkkää pahaa"....
No niin! SIksi koska mulla on niin vitun paska olo!" ymmärrä!
Miten mä voisin olla onnellinen ku kaikki menee ihan päin helvettiä joka kerta?!
Mun pitäisi kuulemma olla kovempi, mun pitäisi vaan unohtaa se että mut on lapsuudessa nuijittu maanrakoon, kerta toisensa jälkeen.. hakattiin henkisesti niin pahasti että..
"kaikkien lapsuus on ollu paskaa, älä jää kierimään enää siinä"
Miten mä voin sen tehdä ku se vaikuttaa mun jokapäiväiseen elämnään????!!!

Ihmisellä ei oo oikeutta voida pahoin.
Sanoin että oon vaikea ja vittumainen, isken kerta kerralta kovempaa siksi että saisin suhun jotaki reaktiota aikaan, mies! PUHU! TEE JOTAKIN!
ja mitä kovempaa isken, se enemmän tää vetäytyy kuoreensa.
Ku mä oon riitojen jälkeen kysyny että onko kaikki ok, onko mitää sanottavaa.. ei oo ollu..
ja nyt yhtäkkiä monen vuoden paskat kaadetaan kerralla niskaan.. ja saan syyt niskoilleni sellaisista asioista
mikä ei ole mun vika, mä oon yrittänyt saada töitä ja teen kaikkeni että saisin niitä.. "mie oon vähä skeptinen nyt, en usko ennenku nään oikeita tuloskia.." kiitos kannustuksesta vitusti..

Mulla on oikeus nyt olla shokissa. Mun piti tehdä ruokaa ja siivota, olo on edelleen niin paska etten taida jaksaa.
Illalla vetämään pää täyteen, toivottavasti se ei pääty kovin huonosti..