Voi vittu!
Olinjo innoissani etsimässä itselleni pientä yksiötä opiskelujen ajaksi ja suunnittleun
mistä oloisi järkvää käydä koulua ja laskin että jopa pärjäisin opintotuella...
Mutta taas kaikelta vietiin pohja, oppilaitos johon olisin halunnut hakea ei ota opiskelijoiksi niitä
joilla tutkinto jo on MIKSI?!!!
Mien vitussa aikuisella ihmisellä on varaa korjata nuoruuden virheensä ja saada uutta ammattia kun se on tehty kertakaikkisen mahdottomaksi.,
Pieni toivonpilke näkyi jo jossakin kaukaisuudessa, mutta se sammui kuin pieni kynttilän liekki tuulen henkäykseen..
 

Pitääkö mun tosiaankin päästää itseni niin huonoon kuntoon että mä en voi olla ku kotona ja itkeä peiton alla ennenku mulle annetaan se mahdollisuus mitä olen toivonut?
Paikka ammattikoulusta, autonasentajapuolelta.
Vittu ku olisi aikoinaan silloin pitänyt pitää päänsä ja mennä vaan sinne autopuolelle, mutta äitee kielsi!
"EI HERRANJESTAS!!! SEHÄN MAKSAA!!"

 

hyvästi kiva tulevaisuus..
vittu kun tulisi se lottovoitto.. sitte mä vaan olisin kotona enkä ikinä enää jaksaisi yrittää mitään..
ei mun tarvisi, rahallinen puoli olisi turvattu loppuelämäksi