Olin tänään psykologilla (taas).
Kerroin ahaa-elämyksestäni ja kysyin, miten uusi minäni kestää konfliktit murtumatta..
Välillä psykologi kyllä puhuu niin hienoin termein etten oikein ymmärrä mitä hän hakee, mutta vastaan ja hän on ilmeisen tyytyväinen :D
Sanoin kyllä käynnin päätteeksi että jos mie en oo ymmärtänyt kaikkea, niin kysy ja korjaa.
 

No, lähdin sitte psykologin käynnin jälkeen käymään kaupassa ja uuden kaupan pihalla on aina vain kaaos..
Jätin autoni parkkiin ja lähdin kaupan ovea kohti, vihainen vanhempi mies alkoi huutamaan mulle: "ETKÖ SÄ NÄHNY ETTÄ MINÄ OLIN TULOSSA SIIHEN" (en?!) vastasin huutamalla takasin "lukiko tuossa sun nimi?!"
Vihainen mies vastasi "LUKI SAATANAN HIPPI!!!" ja kaasutteli perään.. :D

no-hippies-normal.jpg

Vähän tärisytti kaupassa ja mietin että mitä jos törmään häneen kaupassa, mutta pari minuuttia ja sain itsevarmuuteni takasi, johon tuli pienenpieni pelosekainen tölväisy.
SELVISIN!!
Ennen en olisi uskaltanut lähteä ulos viikkoon koska pelkäisin että samainen vihainen pappa hyökkää jostakin kimppuun ja varjostaa minua :DD
Mutta ei enää, voi olla että hän ei ole kyläläisiä, tai vaan ohikulkumatkalla, mistä tietää.
Todennäköisesti en törmää häneen enää enkä mä edes muista minkä näkönen hän oli..

Voi voi, maailmassa sattuu pahoja juttuja..
Niinki pahoja ku se että JULKESIN viedä jonkun juuri hänen ajatteleman autopaikan.
Herranjestas, en mä oo mikkää ajatustenlukija!

Nyyh, nyt syömään karkkia "suruun"