Juuh, viime hetkestä taitaa olla jonkin aikaa?
Koulu on alkanut yllättävän kivasti ja luokka tuntuu tosi mukavalta.
Olen jopa saanut pari uutta kaveria.
Yllättynein olen siitä että tyyppi ketä pidin luokan uhkaavimpana onkin sydämmellisin
luokasta, kiltein, rassukoin jne.
Tukeutuu minuun kamalasti ja tykää että olen hänen kauan kadoksissa ollut sielunsisko.
Onhan se ihanaa ja viihdyn hänen seurassaan hirmu hyvin, ensimmäinen minun tyylinen kaverini ikinä!

Juteltiin tuossa parin minun luokkalaiseni kanssa, iästä, koulukiussamisesta jne.
Nauroin että minulle ei myyty lottoa ilman että kysyttiin henkkareita, ja samalla heitin kysymyksen ilmaan.
"näytänkö mä sitte niin kakaralta?"
Sitten luokan nirppanokka totes, "no, sie kyllä pukeudut ku teini.."
Multa tuli sellainen tonnin seteli ilme
images-normal.jpg
En sanonut vastaan oikein mittää.
Totesin kyllä sivulauseessa että mie teen niinku mie teen, jos joku ei tykkää niin voi voi.
Kamala marina oli kun käytiin syömässä pikaruokaa ja sanoin nirppanokalle, olkoot nyt vaikka päivi.
Että olet ihan vapaa mennä syömään minne haluat, minä haluan mennä syömään roskaruokaa.
Koulussa sitte vielä mainostettiin että kuinka päivillä oli NIIN kipeä vatsa, mie sit että aijaa, ei mulla vaan... O_o
AIka kylmä tunnelma oli ainaki minun puolelta ja se jatkuu ihan niin pitkään että tää päivi tajuaa mitä on tullu pääsettyä suustaan.
En minäkää kaikesta tykkää, enkä kaikkea ymmärrä, mutta en voisi töksäyttää kenellekkää sitä noin, aika kakaramaista tulla arvostelemaan toisen pukeutumista.
Pukeudun mukavasti, collarit jalkaan ja t-paita päälle, mitä vikaa siinä on?!
Koulussa, meidän alalla ei kannata muutenkaan tulla ykköset päällä opiskelemaan. Ala on sen verran sotkuinen että se uusin kashmir villaneule menee aika äkkiä pilalle siellä!
Olenpa oppinut sille kaukkumiselle aina, mutta tuo korpeaa jotenki vieläkin.
En vaan tajua, miten aikuinen ihminen voi olla noin ajattelematon?!

Mun olisi taas pitänyt jättää koulussa yksi päivä omat hommat kesken ja mennä auttamaan tätä päiviä, arvatkaa vaan meninkö??
Sanooin että en jaksa enkä ehdi, mulla on omatki työt kesken. Kaiken muun päälle helvetillinen flunssa, ja mikä sen parempaa ku sairastaa se viikonlopulla!
No, mie meen reippaana kouluun taas, kyllä olo on sen verran hyvä että kaippa sitä jaksaa ihan ok.

Eipä siinä tosiaan mittää, eikait sitä jokaista sanota yli 25 vuotiaana teiniksi?
No, onneksi mie osoitan sitte henkistä kypsyyttä vähä paremmin, kun en lähde tämän tyypin mukaan arvosteluun jne.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sanoin isännälle tässä yksi päivä että nyt loppuu herkkujen syönti.
Se katto mun päälle sille juu juu, niinku aina.
Sanoin että yritä nyt vittu edes esittää että uskoisit mua, niin voisin kerranki onnistua.
Saan syyttää sitte avokkia siitä ettei mun dietti taaskaan onnistu!
Se vaan hymisi jotaki merkiksi kai että muka kuunteli ja jatkoi matkaansa.

Koulussa tuli oivallus!
Kokeilen yhden kuukauden ajan jättää kaikki herkut pois ja katsoa miten se vaikuttaa painoon.
Tällä tahdilla kun mättää herkkuja naamaan, niin nähävästi paino pysyy aikalailla samana,
mitäs sitte kun ne jättää pois?
Säästän sen tatuoinnin hinnan verran ihan leikiten kun olen syömättä herkkuja..
ja nyt ku menossa on "tieteellinen koe" niinku minä sen itselleni luonnehdin, niin se voi hyvinkin onnistua.
Mie oon luonteeltani utelias ja innokas näkemään lopputuloksen, täytynee sanoa isännälle että nyt sitte ei tuo mulle herkkuja kuukauteen, aika vähä se niitä mulle ostaa, mut kuitenki.
 

Huh, nyt pitänee mennä pitkäkseen vielä hetkeksi ennen nukkumaanmenoa, jaksaa sitte huomenna koulun jälkeen vaikka siivota täällä.
Viikonloppuna piti tehdä suursiivous, mutta se nyt jäi, kuume verotti kyllä mukavasti veronsa.
Akvaarioon vaihdoin sentäs veden, se on onneksi helppo nakki kun ei tarvi enää kantaa  vettä sangoilla.

Hankin tässä huulikorun, olen valehdellut siitäkin niin paljon että en enää tiijä edes itse olenko ottanut sen lävistäjällä, vai tehnyt itse.
No, kuitenki, tappi millä se tehtiin alkoi puristaa paisunutta huulta, otin sen lopulta pois ja vaihdoin hevosenkenkään.
Se on työntänyt sen jälkeen järkyttävät määrät mätää ja muuta ryönää siletä ulos. TÄnään kun puhdisti sitä ja painoin pikkaisen korun juuresta, alkoi huulen sisältä puskemaan kunnon määrä mätää. Sain pyyhkiä sitä ihan urakalla pois että sain kaiken ulos. Sitte puhdistin sen vielä (tosi "oikeaoppisesti") bethadinella.
Oon lätränny suolaveden ja lämpimän veden kanssa nytte aika paljon, mutta nyt annoin sille kunnon sysäyksen paranemiseen ja laitoin siihen oikeaa puhdistusainetta, korvaakin lävisitin ihan itse ja se alkaa olla jo aika hyvässä kunnossa. Rustolla kun ollaan, niin paraneminen vie tosi pitkään.
Nyt pystyy jopa nukkumaan sen päällä, WHUHUU!