Tänäänki vituttaa joka hetki niin vitun ankarasti sen huoran tekonen.
On ollu hyvästi aikaa puhua ja keksiä vasta-argumentit niin että saa puhua kaikki omaan pussiinsa ja tehdä
itsestään täysin syytön.
Vielä mä sille kostan, kostan niin että sen äitiki tuntee sen.
Yritän olla ajattelematta asioita, en vaan pysty. Mä voin antaa anteeksi, mutta unohda en koskaan.
Miten pystyn edes olemaan sen kanssa samassa luokassa ilman että ne mun metriset piikit ei nouse pystyyn?
Mä toivon sille ämmälle kuolemaa, tai sen lapsille..
Kuolkaa vitun hullut sekopäät.

Olo on muutenki menossa koko ajan huonommaksi.
Kaikki vaan ärsyttää ja vituttaa ja päähän muotoutuu erilaisia salaliittoteorioita.
Väsyttää vaan aivan vitusti ja oon nukkunu viimepäivinä keskimäärin 16h.
Koulussa jaksan justiin ja justiin olla ja sitte kotiin koiran kanssa ulos ja nukkumaan.
Herään illalla, lenkitän koiran ja takas nukkumaan.
En vaan jaksa, kaikki ihmiskontaktit vituttaa ja tuon huoran mollauksen jälkeen varmistuin siitä että ihmiset on pahoja
ja mun ei edes kannata olla sosiaalinen kenenkään kanssa....
Ihmiset on pahoja, ne ei ikinä ymmärrä mun kantaa ja mun on enää edes turha puolustautua koska kukaan ei kuitenkaan
usko ja luulee vaan että yritän nyt hyvitellä jotakin ja korjata tilannetta.
Vittu ihan sama, mä en enää oo sosiaalinen kenellekkää.

Mikää ei kiinnosta, koko ajan väsyttää, ärsyttää, sekin että en saa avokilta huomiota, ja se kun sitten tullaan lääppimään ja koko ajan vaan tuntuu inhottavalta ja tekis mieli huutaa ÄLÄ KOSKE!
Pieniki nippaisu ja ulvon dramaattisesti.
Vittu mä en jaksa ihmisiä!!

Huomenna uutta tatuointia!
Sain ajan ihan pikavauhdilla, mitä ihmettelin kovasti. Mutta aika on tosin sellainen että ne oikeat, KUNNOLLISET työssäkäyvät ihmiset ovat töissä...
Paikka on vielä avoin ja oon vaihtanut sitä tässä kahden päivän harkinnan jälkeen kymmeniä kertoja.
Haluan olla mahdollisimman uhkaava ja pelottava, siksi ehkä otankin sen tuohon mahdollisimman näkyvään paikkaan.
Mä en enää edes ajattele työn saamista, ei mulla oo tulevaisuutta enkä tuu koskaa saamaan mittää.
Mut se on varmaa että huomenna on uusi leima ihossa ja toivottavasti näytän entistä uhkaavammalta.
 

Haistakaa kaikki paska!!

 

PS: Rauhoittavat ja unilääkkeet on loppu....
Jännittävä yö siis tulossa.