Aamulla nousin aika vastentahtoisesti.
Otin viimeisen opamoxin ja sen kanssa laatikosta löytämäni melatoniinit, sitä toki kaksinkertaisen annoksen.
Ihan kivasti nukahdin, mutta kyllä sitä tuli yöllä heräiltyä.
Koulussa oli ihan perus päivä, kaikki vitutti kun työt menivät päin vittua..

Tämä lehmälauman johtajatar ei katsonut päälle ja ignoorasi mut täysin, no menee se noinkin...
Niinkuin hän näppärästi totesi jatko on minusta kiinni, odottaako se tosiaan jotaki anteeksipyyntöä?!
:'DDDDDDDDD
Sitä se saa odottaa kuolemaansa saakka sillä mä en oo tehnyt mitää väärää, eikä mulla oo anteeksipyydettävää.
Tämä eräs ammuu joka on kai tahtomattaan joutunut välikäteen käyttäytyi ihan normaalisti, eli kaikki hyvin.
Olin oikeassa, tämä johtajatar todellakin huonontaa luokan ilmaipiiriä tuolla lapsellisella kiukuttelulla.
Ei siinä, en mää mitää hullua pissismuijaa haluakkaan kavereihini.
Eräs kolmas jäsen oli taaaaaas (YLLÄRI) pois koulusta, ei se tuu pääsemään ikinä näyttöön eikä kokeista läpi.

Energiaa riitti tänään, ja kävin kuulemma ylikierroksillakin ja olin kuulemma pelottava silloin :DD
En kuitenkaa rehkinyt liikaa, sain työt nopeasti valmiiksi ja lähdin kotiin, oikein kysyn luvan lähtööni ja opettaja sano että ok, kun kerta hommat on valmiit..
Pääsin kotiin vielä normaalia aikaisemmin!
Otin pitkät päikkärit koiran kanssa enkä oo tehnyt tänään oikein mittää.
Pipon voisin neuloa loppuun, huomenna voisi harjata koiran ja imuroida sen jälkeen (EHKÄ)


Huomenna toivottavasti pääsisin samoihin aikoihin kotiin,...
Mua on vaivannut mun uusin tatuointi, se on vähä hassun  mallinen, ikuistin nykyisen koiran tassun ihooni.
Onneksi sitä pittää käydä värityttämässä, niin pyydän samalla että leventäisivät tuota yhtä varvasta, en vaan oikein pysty pitämään siitä tuollaisenaan ja päivä päivältä se näyttää vaan hassummalta.

Pelottaa vaan miten päikkärit vaikuttaa yöuniin... lääkkeitä ei oo enää jäljellä eikä ole rahaa ostaa uusia vähään aikaan....
Pitää vetää jännä kombo lääkkeistä melatoniinin kanssa ja kattoa tuleeko uni.. :D

Oon löytänyt melko jännän sarjan catfish, en olisi ikimaailmassa oikeasti tajunnu että noinkin voidaan tehdä!
Itselle ei tulisi pieneen mieleenkään huijata ketään, mihinkään ei voi enää luottaa, ei edes siihen että puhuu oikealle ihmiselle..
Mikä ihmisiä nykyään vaivaa?!
Onko todellaki kaikilla niin paha olo että se purkautuu tuollaisena käytöksenä?
Mä en vaan tajua....


Päivä oli melko siedettävä, mutta olo varsin turta.
Nauroin kyllä, mutta kai se kuului kilometrien päähän että se oli feikattua.
Kaverille sanoin vetäväni roolia ja että kulissit on pysyny hyvin yllä, hän ei siitä kovin innostunut... Sanoi ettei tuo oo pidemmän päälle hyväksi.
Sanoin että ei huolta oon tehnyt niin viimeiset 10v.. Mökötän sitte yksin kotona...

Onneksi huomenna on viimeinen (ainaki minun) koulupäivä tällä viikolla..

Syöminen kuvottaa.. väkisin tungen itseeni mikropizzaa sillä en oo päivällä syöny ku pari siivua juustoa..
Mikkää ei enää kiinnosta eikä ruoka oikein maistu, silti yritän olla reipas ettei isäntä pääsisi vittuilemaan ja olemana oikeassa siitä että olen vai laista vätys kuka haluaa maata kotona perse homeessa..