Väsy on ihan järjetön! Ihan sama nukkuuko 2 vai 20h
Psykologi ja psykiatri sano että "kattotaan vielä" ja tehtiin BDI (taas) ja pisteitä tuli tälläkertaa vaivaiset 43.
Mikää ei kiinnosta, kaikki vaan vituttaa ja isäntä on niin kauan ok kunhan ei käy lääppimään.
Olihan meillä "hellä hetki" makuuhuoneessa, vitutti alussa ihan hulluna mutta kyllä se kai ihan kivaaki oli.
Seksi ei kiinnosta, mikää ei kiinnosta. Kämppä on törkyinen, mutta en vaan jaksa tehdä mitään.
Kaupassaki haahuilen kuin zombi tai haamu muistamatta mitä sinne lähdin hakemaan tai tietämättä miten pitkään olen kaupassa viettänyt.
En muista sanoinko jonkun eilen, tunti vai viikko sitte..
En tajua enää ajankulkua, luulen että jostakin on vuosi, vaikka se tapahtui pari kk sitte.
Enää ei pysy ajatukset kasassa.

Tämä meidän ihanien koululaisten riita, se ilmeisesti jatkuu, riidan toinen osapuoli piilovittuilee netissä minkä ehtii.. siinähän vittuilee koska minä en sitä näe :DD Hukkaan menee hänen vaivansa ja otan kyllä asian vielä puheeksi opettajan kanssa kaksistaan ja kerron rehellisesti oman osuuteni juttuun ja ihmettelen edelleen miten tämä sekopäähuora on oikein suuttunut noin kovasti??
Oikeastaan mua ei enää edes kiinnosta koko juttu, mä en vittujakaa välitä mitä muut musta ajattelee.
Kun mulla on koulussa pari kaveria, se riittää.
Ihan sama vaikka koko muu luokka vihaisi, mitä sitte? En mäkää tykkää kaikista...
Mä sentäs tyydyn olemaan hiljaa ja vaikka avautumaan täällä blogissa, etten pilaa koko luokan henkeä..
Olen siellä niinku aina ennenki.. Jännä vaan nähdä miten pitkään jaksan olla muiden mukana, työskentelymielessä siis.
Yritän kunnialla saada nyt harjoitustyöni valmiiksi ja yhden tason verhoilun...
 

Mut olisi laitettu jo saikulle, mutta en halunnu. MIssää ei oo oikein enää mukava olla.
Kotona oleminen vittutaa ihan hulluna, tuntuu että haluaa pois, mutta sitten taas ei jaksa lähteä minnekkään.
Bussissa istuminenki on vaan koomaamista enkä enää meinaa tajuta mitä ja missä mennään..
Toimin kuin robotti.

Enää en jaksa analysoida tunteitani enkä mittää.. näillä mennään mitä on saatu.
Jos olo on paska se on, kun ahdistaa otan pameja.
Jos hymyilyttää niin annan senki tulla...
Kyllä tässä on vaan hymy hyytynyt aika vitun monta kertaa..