Mikä vitun taika tässä on?!
Mikä helvetti tämän elämän idea on, että kun yrittää auttaa ihmisiä ja selvittää miksi asiat ovat menossa
päin helvettiä, niin saan vain syyllisen maineen ja haukut?
Minusta tehdään syyllinen ja vastapuoli on ilmeisesti harkinnut tarkasti mitä sanoo, vaikka vasta-argumentit ovatkin lähinnä viisivuotiaan tasolla olevia.

Miten tää on mahdollista että kerta toisensa jälkeen kusen niin täydellisesti omille kintuilleni kun yritän auttaa?
Kun joku suuttuu ja naisellisesti mököttää, kysyn mikä on?
Saan syyt niskoilleni ja mulle huudetaan kun rikolliselle että "MEILLÄ ON TODISTEET!!!!!!"
Mikäköhän vitun todiste?!
Sekö että oon kysynyt tuohtuneena että mikä on ja mikä on tullut kun ei päälle enää katsota/moikata.
En edelleenkään ymmärrä mikä tuo juttu oli, mutta minut siitä syyllisen pallille kohotettiin.
Minä olin paha ämmä joka kaiken aloitti ja muut olivat vain viattomia uhreja tässä kaikessa vääryydessä!

Voi jumalauta, mä en kestä!!
En kertakaikkiaan kestä, aina ku yrittää olla kiva ja hyvä, niin siitä ei saa mitää muuta ku vitusti paskaa niskaansa..
Nyt RIITTI!
Nyt kertakaikkiaan riitti.

Mä oon niin vitun kyllästynyt tähän että aina saan kynsilleni kun otan rehdisti asiaan kiinni ja kysyn että mikä mättää.
Minä olen hullu, vaikka kyllä epäilen erään toisen mielenterveyttä pahasti.

Mietin myös miten helvetissä tällä ämmällä voi olla rahaa?
Ostellaan lapsille kuut ja tähdet taivaalta, asutaan isossa omakotitalossa jossa on 15 koiraa ja saman verran kissoja....
Töitä tämä ihminen ei vain tee... Jännää kyllä, ryypätään joka viikonloppu jne..
Haukutaan ex-mies, enkä rehellisesti sanottuna enää yhtää ihmettele miksi mies on ottanut hatkat, jos tuollainen vainoharhainen ämmä "TODISTEIDENSA" kanssa on riehunut samalla tavalla kotonaan ja keksinyt syytöksiä ja kaivanut oikein verta nenästään suuttumalla olemattomista asioista, niin en ihmettele miksi miehellä on tullu mitta täyteen.

Kaiken kruunaa vielä se että joudun olemaan melkein päivittäin tämän sekopäähuoran kanssa tekemisissä ja hän oli nerokkaan näppärästi todennut "heitän pallon nyt Ninnille..."
Ihan kuin tuo lause olisi tehnyt siitä jotenkin niin vitun aikuismaisen..
Mä moikkaan hätä jatkossa ihan normaalisti ja katson mitä tapahtuu, seuraan en lyöttäydy ja koko ihminen vituttaa mua niin ankarasti että meistä ei ikinä mittää sydänystäviä tule..
"KAIKKI NÄKI!!!!" se kiljui, Unohti kuitenkin oman osuutensa tähän kaikkeen.
Jotkut eivät vaan pysty näkemään omaa osuuttaan ja sitä että on tullut toimittua väärin.

Myönnän että puhuin aika tiukkaan sävyyn kiroilulla höystettynä, en haukkunut  jne.
Mutta jos joku tuosta itteensä ottaa, niin sitte pittää vaan olla helvetin herkkänahkainen..!

En vittu tajua!

No iloisempiin aiheisiin.
Lähden kauppaan, tuhlaan loputkin rahani pariin siideriin, ostan sipsiä tai pähkinöitä (vaikka tein herkkulakkolupauksen)
ja katson pelottavia kohtauksia lapsuudesta, youtubevideoita.. :D
Onneksi vasta maanantaina pitää sen lehmän kohdata uudelleen..

Huomenna kaupukiin aamusta varaamaan tatuointiaikaa..
Vanha tatuointi on ollut viikon ja nyt jo haluan uutta.. :D
Tatuointien välissä on ollut vuosia, mutta tässä ei taida tulla kuukauttakaan.. :3
SAan vihdoin sen kauan haluamani (ah niin uniikin) biohazard logon :3
Tuo toinen jalka on sellainen jämien kaatomapaikka ja siitä on tarkoitus tulla justiin sekalainen jalka missä on kaikkea mahdollista paskaa :DD