Se vaan yksinkertaisesti on vaan jotakin niin mahtavaa.
Sanoin en osaa kuvailla miten paljon heitä oikeasti ihailen...
Voi, olen aina toivonut olevani mies, jos olisin mies, olisin joo ajat sitten liittynyt
oikeaan prätkäjengiin tms.
Harmi kun naisilla ei ole niille sijaa, naiset on muka heikkoja eikä osaa pitää suutaan kiinni, tai vaieta...
En oikein osaa muotoilla paremmin tätä seuraavaa, mutta mitä isommin saan sylkeä vasten yhteiskunnan kasvoja, sitä
enemmän motivoidun kieroon rikolliseen ajatusmaailmaan.
Huumeet, viina ja muutkaan päihteet eivät enää ole ongelma, valehtelu ja varastelu on aina sujunut.
Kun sanon että asia jää näiden seinien sisälle, se myös jää.
Mie olisi viimeinen ihminen kuka saattaisi kunnioittamansa ja ihailemansa ihmiset kuseen, sillä osaan olla lojaali kuin joku vitun koira.
Tarpeen tullessa osaan kyllä kiristääkkin, paljon.
Mulle puhutaan helposti ja kerrotaan arkaluontoisiakin asioita.
Tarpeen tullen osaan tehokkaasti käyttää asioita näitä henkilöitä vastaan, eikä se tunnu yhtään missään.
Mitä pahempaan kuseen saan heidät, sitä parempi....

Ihailen aseita ja ampumista, itsekkin olen käsitellyt aseita heti silloin kun niistä jotakin tajusin, enkä ole hävinnyt äijäporukassakaan ampumisessa...

Tappelussa, vaikka usein pienenä jäisin alakynteen, käyn vaan hullun raivolla päälle ja hakkaan vaikka päätä lattiaan, ihan niin kauan että toinen ei laita enää vastaan... En pelkää naisena käydä edes mieheen kiinni ja itsepuolustuslajeja harrastaneena saan isonkin miehen maihin....

Mä oon vaan niin vitun kyllästynyt tähän yhteiskunnan perseilyyn ja normeihin...

Haistakaa kaikki paska.