Tänään se paskan määrä mitä oon joutunut sietämään on jotakin kertakaikkiaan uskomatonta..!
Kerrankin lähdin kohtalaisen innoissani kouluun kunnes siellä paljastui jälleen karu totuus joka vesitti viikonloppusuunnitelmani ihan totaalisesti!
En aluksi suostunu uskomaan kavereitani, vaan itsepäisesti koitin selvittää onko asia todellakin niin.
Vitutus vahvistui koulun loputtua, kun sain soitettua ihan viralliselle taholle ja varmistettua sen että päin vittua se taas jälleen kerran meni!
Ei tosin mikää yllätys, mun elämän epäonnistumisprosentti on 99%
se 1% on ihana, kaunis, toivoa antava ohikiitävä hetki joka aamukasteen tavoin haihtuu pois....

Selailin kotiin päästyäni uutisia netistä ja törmäsin asiaan mikä mua on ärsyttänyt vitusti aina..
Kännykän räplääminen kun ollaan syömässä, leffassa, tavataan kavereita jne.

Linkkasin sen uhallani naamakirjaan, ajatellen vaan ja ainoastaan Pipaa.
Tottakai Pipa alkoi heti itkemään etteikai hän ole noin kamala, sanoin että jos haluat, niin ota vaan tuo vinkkinä..

Miten ihminen voi oikeasti olla noin tyhmä, minä, kun en saa sanottua että juu, kyllä juur sinä!
ja Pipa, joka ei vissiin oikeasti tajua käyttäytyvänsä noin.

Pyysin Pipan eilen kahville, kaikki meni ok, mitä hän nyt roikkui koko ajan kännykässä on/off säätönsä kanssa viestittelemässä!
ja tuli sieltä se kauan odotettu syylistäminenki "myö jo ihmettelin että mitä ihmettä kun pyysit mut kahville..."
Alko vituttamaan niin rankasti!
ANTEEKSI että yritän olla sosiaalinen ja pitää yhteyttä, kun toisinkaan päin ei kelpaa!
Niin tai näin, aina on kaikki väärinpäin!

Suihkussa mietin miten paskaa on että asia mitä yritin koulussa hoitaa meidän kaikkien puolesta, kääntyi totaalisesti mua vastaan ja se saatanan lehmä pesi kätensä noin vaan koko asiasta.
Nyt mä oon sitte se luokan pahan ilmapiirin lietsoja edelleen, kaikkien silmissä.
Ei se mua harmita, ajatelkoot jokainen mitä haluaa. Mutta se vituttaa eniten että se vitun lehmä pesi kätensä kaikesta... noin vaan ja minä sanattomana tuijotan enkä osaa laittaa vastaan, että näinkö se menikin?!?!?!

kaikki, ihan KAIKKI on vituttanut mua tänään, eikä se oo hellittänyt, mua alkaa jo ahdistamaan se etteikö tämä lopu ollenkaan. Äske helpotti jo, mutta nyt se alkaa hiipimään takasi,...
Oon koko ajan höpöttänyt itselleni "Ninni, älä lietso itseäsi, rauhoitu"
Ehkä nanosekunnin kuuntelen kehotustani ja sitten kaikki leviää taas käsiin.
Himoitsen kaljaa jota on jääkaapissa.. tekisi mieli vetää vitunmoiset perseet, nollata pää ja vaikka vetää taas vähä mömmöjä sekaan.. niitä nimittäin on vielä..!
Mutta sitten muistan sen kaiken morkkiksen ja ahdistuksen mitä tulee sen jälkeen kun on juonut aivonsa pellolle eikä muista mitä on sanonut, millä tuulella on ollut jne...

Elämä on ihan käsittämätöntä paskaa, uutisointi ja kaikki..

Missää ei oo enää mittää järkeä, kaikki menee ihan perseelleen ja vielä tää maailma tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa, toivottavasti minun elinaikanani, seuraisin nauraen maailman tuhoa.
Sitä mitä olen koko ajan höpöttänyt muille, mutta muut eivät usko/ymmärrä.

Minua pidetään tyhmänä ja outona, kukaan ei ikinä ymmärrä mua ja vituttaa kun kaikki pitää vääntää ihmisille rautalangasta ja melkein tavuttaa paperille että asia menee perille..
Eikait se suomenkieli suomessa oo jumalauta niin hankala ymmärtää..
Turhauttaa ihan vitusti, aina se saman saatanan asian toistelu..

Nyt on muuten koulussa muutkin huomanneet että opettaja on ihan perseestä ja kaikkia vituttaa opettajan asennevamma.
Rakas hapannaama sano mulle että mulla on ikävä asenne ja se kaipaisi muutosta, tokaisin takaisi, että on täällä muitaki joiden asenne kaipaisi hieman korjaamista.
Oon alkanut inttää vastaan ku pahainen teini, ei se kauaa jaksa nähtävästi tapella. Mie en ala kuuntelemaan enää yhtäkään perusteetonta haukkua ja syytöstä, enkä kuuntele muidenkaan syyttämistä.

ja sitte asia mikä vituttaa mua myös aina

SYNTIPUKKI, lyhykäisyydessään.
Miksi joka vitun asiaan pitää etsiä aina joku syntipukki?!
Puu kaatuu Jorma-Veikko-Johanneksen metsässä kovalla tuulella ja JVJ vittuuntuu että se laho koivu on nyt viimeinkin kaatunut ja alkaa etsimään syyllisiä, ehkä se on naapurin räkänokkainen jonne kuka salaa käy tupakalla MINUN metsässäni, laitetaan jonne vastuuseen ja vanhemmat maksamaan!
RAHA, RAHA, RAHA, aina vaan joku vitun raha!

Miksi ei voisi joissakin tilanteissa vaan todeta että näin kävi, ei voi mittää, näitä sattuu..
Meidän rakas hapannaamaopettaja on justiin tälläinen, aina pitää löytää joku syyllinen, AINA!

Mietin juuri äsken ulkona että vaikka miten koittaisin rakastaa ihmisiä ympärilläni, olla kaikille kiva, joustava ja muutenkin mukava kaikin puolin, se ei vaan yksinkertaisesti onnistu!
Ihmiset ja heidän tekonsa on niin uskomatonta paskaa että en voi kertakaikkiaan ymmärtää/sietää sitä.
Eikä minun täydykkään!

Vaikka kuinka yrittäisin tehdä hyviä tekoja, auttaa mummon tien yli ja rakastaa maailman paremmaksi paikaksi, se ei vaan onnistu.
Vittuunnun itse kerta toisensa jälkeen vaan pahemmin ja pahemmin...
Ei kannata, ei todellakaan kannata, miksi? koska kukaan muu ei tunnu pyrkivän siihen?
Oma etu ja oman perseen hyvinvointi on kaikki kaikessa, se kuvottaa mua ihan vitusti!
MINÄ MINÄ MINÄ! MINÄ MINÄ MINÄ! MINÄ MINÄ EIKÄ KUKAAN MUU!!!
Niinku Klamydia laulaa..
Ihan käsittämätöntä mihin tämä maailma on oikein mennyt!
MINÄ, MINUN TARPEENI JA MINUN HYVINVOINTI!

Ei osata ajatella nokkaansa pidemmälle, kai silläkin on joku syy, miksi esim kaveri ei pidä yhteyttä?
Niinku tämä paljon parjaamani Pipa, e ihmettele jos sillä ei oo ollu kavereita jos se on aina käyttäytynyt samalla tavalla..
Koko ajan syyllistetään... kerran kun korsetti hiersi hänen selkäänsä, oli se minun syyni koska autoin sen kiristämisessä, vaikka sata kertaa kysyin että onko hyvä?!
Tajuaako tuollaiset ihmiset tekevänsä noin?!
Ei ilmeisesti, sillä minun omatuntoni ei ainakaan antaisi kauaa jatkaa tuollaista.
ja tuo uskomaton ihmisten toisia kohtaan käyttäytyminen, mie oon oppinut että kun jotakin sovitaan pidetään asiasta kiinni..
Mutta ei, muut voivat käyttäytyä miten tahtovat.. oli puhe lähteä erään hlön kanssa kaupungille hoitamaan asioita, kaveri veti kunnon kännit edellis iltana, toisen kaverinsa kanssa ja makasivat iltaan saakka koomassa sängyssä!
Minä odottelen että eikö vittu mittään tapahdu, tai edes ilmoiteta ettei mennäkkään.
Kun otan asian esille niin mulle huudettiin että se on mun syy, miksi en kysyny..
En saatana ala itsestään selviä asioita kyselemään ja kaippa se kuka mielensä muuttaa yleensä ilmoittaa että hei, nyt ei käy!

Elämä on ihan jäätävää paskaa!

Vaikka miten koittaisin ajatella positiivisesti ja olla hyvä ihminen, en vaan tässä ympäröivässä paskaläjässä yksinkertaisesti pysty siihen, iloinen optimistisuus karisee alle viikossa perus synkkään pessimismiin.
Ei tätä maailmaa tule mikään pelastamaan... ei mikään muu kuin täysi tuho ja kokonaan uusi alku, sitä innolla odottelemaan!

Mun ei tarvi olla kellekkää kiva, eikä kenenkää kaveri ellen halua.
Ei tarvitse pitää mitään yhteyttä ellen halua. (vaikka olo onkin kesään verrattuna taas hetken parempi, ihmiset vituttaa mua silti yhtä saatanasti).
Erästä kaukaista kaveria mietin, hänelle pitäs laittaa vaikka viestiä..
Huomenna sitten..

Mä en vaan TAJUA!

Oon sanonu kaikille kavereille rehellisesti ja suoraan että :
A) en pidä yhteyttä
B) mieliala on ollut huono pitkään
C) en yksinkertaisesti jaksa mitään
D) mikään ei kiinnosta
E) en halua nähdä ihmisiä

ja SILTI!

Silti on pakko angstata ja kysellä jatkuvasti, eikö ne vittu tajua että se tilanne pahenee vaan koko ajan jos koko ajan törkitään kepillä muurahaispesään?!
Miten vitun selvästi se asia pitää ilmaista että se menee typerään ihmismieleen, aina sinne puheen ymmärtämiskeskukseen saakka.. ?!


Huhhuh..
Nyt alkaa ääretön vitutus helpottamaan.
Koiran käytin tässä vaahtoamisen välissä ulkona, sille vaan iltaruoka ja nukkumaan.
Huomenna kello soi vituttavan aikaisin.. -.-