Oon ollu pitkään ihmeellisen reipas, olen jaksanut käydä melkein joka päivä koiran kanssa tunnin lenkeillä, oon remppaillu kämppää, siivonnu jne.. 
ja kun on laiskottanut, niin olen antanut laiskottaa..
Tänään meni päivä mukavasti makkaria tapetoidessa, ei iso seinä, mutta sitäki vittumaisempi, jäljestä tuli ihan kohtalainen, siihen nähden miten puutteelliset työkalut mulle annettiin homman suorittamiseen.
No ei se minnuu häiritte.. Seuraavia asukkaita ehkä, mutta mulle se on ihan sama, sillä ne vaihtaa nuo mustat tapetit kuitenki :D
Kävin tänään koiran kanssa eläinkaupassa ja asia mitä menin ostamaan oli lähtöjään 10e edullisempi kuin mitä olin oletttanut, maksoin tietenkin hinnan mukisematta ja koira palkittiin nameilla :)
KAupasta lähdettyäni löysin maasta 5e setelin ja myöhemmin päivällä vielä 0,50e.
Ei paha kun maasta on poiminut 5,5e ilmaista rahaa (Y)

Suurin juttu kuitenkin mistä olen iloinnut tänään on se että kun menin kauppaan niin mun teki mieli oikeaa ruokaa!!
Ei enää mitää nuudeleita ja roiskeläppiä, vaan ihan oikeaa ruokaa!
Päädyin siis mielitekojeni vankina kokkaamaan tänään makaroni-jauheliha sössöä.
Paaaaljon sipulia ja oi että ku tuli hyvvee.. Pikkasen saisi olla enemmän mausteita, mutta niitä saa onneksi itte lisättyä.
Huvittavaa, miten ihmisellä voi oikeasti olla niin hyvä mieli siitä että haluaa syödä ihan tavallista ruokaa... ?
No, söin mä eilen vähä sipsejä ja tänään berliininmunkin, mutta muute on ollu aika nollatoleranssi herkuille..
Rahallisestikkin tämä tuntuu kivalle sillä oikea ruoka on paaaljon halvempaa kuin eläminen nuudeleilla ja mikropizzalla.

Mökötys avokille jatkuu.. .:D
Se ei vittu vissiin tajua, tai halua tajuta mistä sille mökötetään ja jäi suosiolla sohvalle eilen nukkumaan...
Uskaltaakohan ottaa edes ruokaa mitä tein, tai haluaako.

Roskat se vei ja tyhjensi kuitenki tiskikoneen, että jotaki edistystä on tapahtunut!
Saa nähdä kestääkö se tämän kokonaisen päivän, vai riittäisikö muisti jopa huomiselle saakka.
Mut miettikööt.. kuulin eilen puhetta, kun menin nukkumaan.. puhu jollekki pelikavereilleen ja puoli unessa havahduin siihen kun avokki sano "en tiijä, johtuuko se sitte minusta"... teki mieli huutaa väliin että  ÄLÄ VITTU ESITÄ TYHMÄÄ, SÄ TIIJÄT IHAN HYVIN MISTÄ TÄÄ JOHTUU!!  ja jatkoi.. nii, heti kun tulin töistä.. 
Mut sitte puhe kääntyi ihan muille urille ja jäin miettimään että ihan oikeastikko, puhuko avokki ja nimenomaan tästä asiasta`?
Kun se ei oo oikeasti mikkää tyhmä, se miettii hyvinki syvällisesti vaikka ei päällepäin ja käytöksestä aina uskoisi.. 
Voisi siis olla 0,001% mahdollisuus että tuo luupaamies ajatteleekin, mutta ylpeys ei vaan anna periksi myöntää että mokattiin.. 
Mulla ei oo onneksi mikkää kiire ja saa avokki ekaa kertaa maistaa omaa lääkettään, käännän hänen aseensa mökötyksen häntä itseään vastaan ja katsotaan kauanko sen hermot kestää..  Mikä voisi olla oikeasti ärsyttävämpää kun tuntien ja päivien mökötys?
En keksi justiinkaan mittää muuta, mutta kun herra ei ollu halukas puhumaan, niin mökötetään..
Tässä minäki opin ihan uusia juttuja, sillä en oo aikaisemmin mököttänyt kellekkää..
Hauskaa viikonloppua avokki! <3

 

Joskohan vielä kattoisi leffan loppuun mitä eilen alotin, mutta en jaksanutkaan kattoa kokonaan, ja menis sen jälkeen suihkuun. Uutta tapetointiurakkaa en aloita tälle päivää, huomennaki on uusi päivä.

 

Tuntuu ooudolle kirjoittaa että kerranki on mennyt pikkuisen paremmin, eikä aina vaan että maailma on niin perseestä.. on se kyllä sitä edelleen, mutta tänään se ei ilmentynyt mun kohdalla kovinkaan voimakkaasti...

PS: Rainbow ketsuppi on ihan vitun hyvää ja näin bussissa saatanan hyvän näköisen pitkätukkaisen miehen! <3