Aina sanotaan että kun teet jotakin hyvää, palaa se sinulle moninkertaisena takaisin.
Wiccalaiset uskoo että kun teet jotakin saat sen kolminkertaisena takaisin.
Nin hyvässä kuin pahassakin.

Ainakaan hyvä ei ole koskaan palautunut minulle, ei todellakaan, kaippa karma rankaisee minua vieläkin siitä
että kiusasin ala-asteella yhtä tyttöä. Kiusaaminen lähti siitä liikkeelle kun hän uimarannalla, kun leikkien lomassa hän yhtäkkiä painoi minut veden alle... En osannut silloin uida ja se säikäytti todella.. 
Se ei kuitenkaan olisi oikeuttanut 6 vuotta kestäneeseen päivittäiseen piinaan.
Olen ollut lapsena ihan hirvittävä ihminen ja pallotellut kavereitani mieleni mukaan.
Jos sanoin istu, kaikki istui. Jos joku ärsytti, jätin hänet leikeistä viikoiksi pois ja otin taas mukaan kun hän oli ansainnut paikkansa.
Sitten leikeistä tippui ihan mitättömästä syystä toinen ja tätä kierrätystä jatkettiin järjestelmällisesti loppuun saakka.
Mutta tämä yksi tyttörukka, Outi.. Outi oli aina syrjitty ja kaikkien kiusaama.. Minä siirrin kiusaamista vielä kaksi vuotta lähtöni jälkeen uusille sukupolville..
Outi oli vähä sairas ja sai poissaolokohtauksia eikä Outi ollut penaalin terävin kynä muutenkaan.
Jäi kahdesti luokalle ja siirtyi erityisopetukseen sen jälkeen, vaikka apuopettaja oli koko ajan hänellä, ei se oppiminen siltikään tahtonut luonnistua...

Kaippa karma kostaa mulle edelleen kohta 20 vuoden takaisia juttuja eikä anna mulle mahdollisuutta onneen ja elämässä eteenpäin pääsemiseen sitte millää ilveellä.
Oon yrittänyt olla hyvä ja ystävällinen, ja sen takia olen joutunut myöhemmin heittosäkiksikin kun en ole osannut sanoa ei.
Olen koittanut ymmärtää ja antaa anteeksi, liianki paljon..
Silti en saa mitään itselleni takaisin!
Aina tulee jokin vastoinkäyminen, takapakki ja isku..

Eikai elämä oikeasti voi olla täynnä pahuutta? eihän?

Mitä mun pitää tehdä että karma alkaa antamaan mulle takaisin jotaki hyvääkin?
Edes hetken!

Vaikka kuinka yritän ajatella positiivisesti, on se välillä täysin mahdotonta, ei sitä yksinkertaisesti voi vaan hymyillä kun aina tulee jotaki mikä kääntää suunnitelmat perseelleen totaalisesti.!