Että kun alkoi kurkkua kuristamaan kun kuuntelin lumiukko biisiä.
Siellä videossa näky liian paljo juttuja jotka muistuttivat ihan liikaa vanhoista jutuista ja menneisyydestä..
Vittu miten paska olo tuli!

Alkaa taas vituttamaan niin rankasti KAIKKI!
Kiitos rakas avopuolisoni, meni sitte taas omat suunnitelmat uusiksi kun keksi että lähdetään moikkaamaan hänen kaveriaan toiselle puolelle suomea!
Perjantaina piti lähteä, no ei sitte lähdettykkää. Jouduin perumaan tämän takia omat menoni!
No, sovin kaverin kanssa uuden tapaamisen ja rakas avopuoliso oli sit luvannu sukulaisilleen että mennään sinne huomenna! Vitun hienoa, tosi vitun hienoa. Ihan justiin suoraa siihen päälle ku mitä mä olin omat menoni sopinu ja arvatkaa kuka taas kerran joustaa?!

Vittujen vittu!
Olisi kyllä ystävällistä kysyä multa että onko mulla menoja ennenku lupaa yhtää mitää!
Vituttaa niin rankasti että korvissa soi!
Miten kaikki voiki mennä niin totaalisesti päin helvettiä?!


Ei sillä ihan, reissu oli kohtalaisen mukava, vaikka oli kyllä aika mielenkiintoista seuraa.. :D
Välillä tuntui että eräski tyyppi käyttäytyi suorastaan maanisesti.. :D
Oli vähä sellainen, hmm.. vaivautunut olo.. :D
No, mut ei ne mittää pahaa tarkoittaneet, kukaa niistä.
Ihan mukavaa oli.. vaikkaki taas kärsin omissa  nahoissani tästä... 

Miksi ikinä ei voi olla kivaa ilman jälkiseuraamuksia ja hirvittävää hässäkkää siksi että rakas avopuolisoni on mennyt säätämään jotaki JÄLLEEN KERRAN mun selän takana.
Ei sillä, reissuun on kiva lähteä, mutta ei niin että JOKA VITUN KERTA mä kärsin siitä tavalla tai toisella!