Ostin kaupasta sitte pringles sipsejä ja ison levyn suklaata, mättäsin ne isojen vesi ja maitolasillisten
kanssa ja ryntäsin kahdesti oksentamaan..
Mainiota, en ole päässyt tästä tavasta minnekkään.
Syömiseni silloin on ihan järjetöntä.
Katsotaan tv:tä, luetaan yms ja vaan mätetään ruokaa maistamatta edes miltä ahminnan kohde maistuu.. 

No, aika salaatti ja kasvispainotteinen on ollu tänään ruokailuni, mahtuu siihen kanafilekin ja toivottavasti avokki ei söisi noita tuolta, riittäisi loppuviikkoon riisin kanssa ja salaatin.

Tämän päivän kalorit olis sitte 813.

Seikkailin netin ihmeellisessä maailmassa ja törmäsin nutrinin (?) laskuriin ja otin ilmaisen kokeiluversion, aika paskalta vaikuttaa, mun pitäisi syödä joka päivä yli 1600kcal kun liikunta oli laskettu mukaan.
Paskat, en mä nyt halua sitä että syön kävelylenkkini tyhjiksi, mielummin en sitte lähde kävelemään ollenkaan!

Joku voisi nillittää että pittää syyvää paljo että laihtu lässynlää
Mutta mä tiijän mitä mä oon tekemässä, kenenkään EI pidä tulla siihen sanomaan mittää, sillä se on fakta että kun syö vähemmän  ku kuluttaa laihtuu. Ei siinä kamalasti oo vaihtoehtoja!
Sanokoot muut mitä vaan, mutta näin se on. Kyllä se minäki silloin laihduin kun söin about 500kcal päivässä.
Vaikka en liikkunut niin paino vaan hupeni, onhan tuota omaa rasvaa reisien ympärillä vielä niin paljon että siitä lähtee toivottavasti ensimmäisenä. Vaikka kaikki väittää ettei rasvaa voi polttaa paikallisesti esim treenaamalla, vaan se lähtee tasaisesti koko kehosta, niin sit mulla ei oo tämän kuurin jälkeen jäljellä kuin iso perse.
Eikö se rasva kumminki lähde sieltä missä sitä on.
Ihan sama, innolla odotan, oon selvinnyt tässä suunnilleen murtumatta jo hmm.. 4 päivää. Se on aika paljon kun yleensä luovutan jo tokalla päivällä.
Nyt keksin kuitenkin hyviä salaatteja mitä voin kotonakin mussuttaa. .
Herkuista oon pysynyt aika hyvin erossa ainut miinus että ne ihanat keinotekoisen makuiset mansikkakromi pillerit menee yleensä heti aamulla, vaikka niitä voisi imeskellä pitkin päivää.. 
Ehkä huomenna otan purkin mukaan ja nappailen niitä koulussa.
Mie liputan kromille, varsinaista makeanhimoa ei oo ollu, mutta se vanha perinteinen ajatus "pitäisiköhän syödä jotakin.."
Sitäkin olen saanut suitsittua aika mukavasti, kysyn itseltäni aina "onko tuo nyt halu vai TARVE"
Tarve on oikeaa nälkää ja halu vain sitä että on tylsää, tekee mieli jne.. on menkat, sillo saa syödä jnejne..

Olo on kyllä kieltämättä hieman väsynyt, enkä ole jaksanut oikein kotonakaan tehdä mitään, mutta en ole kyllä nukkunutkaan taas kunnolla.
No, kun sitä ennenkin pärjättiin ilman päiväunia, niin pitäs pärjätä nytkin!
ja pärjään, väsyttääpä ainaki sitte illalla paremmin.
Koiraa vaan suren, kun oon ollu niin antiaktiivinen alkuviikon. No tykkää seki levittää sohvalla persettään.. ei valita, joskus katsoo minua nimittäin murhaavasti että tuonne loskaanko sä oot mua väkisin raahaamassa :'D

No, josko huomenna, näytöt on suoritettu kunnialla läpi!

Saapi oottaa loppuvuoden rennosti ja viettää parin viikon joululoman, 

Hirvittää ihan ajatuskin siitä että anoppilassa pittää taas syyvä, jouluna.. ja sitte se vanha tuttu virsi "jaksatko sä tuolla"
"mittee sä nyt noin vähä" plaaplaa.. viimeksi kuittasin sen "ei pieneen ihmiseen mahdu paljoa ruokaa kerralla" ja hymähdin teennäisesti.
En mäkää kenellekkää mene sanomaan että "NOINKO PALJON SÄ AIOT SYÖDÄ?!?!"
Se on tosi epäkohteliasta, niinkuin on sekin että arvostellaan toisen pientä annosta.
Se nyt vaan on niin ettei siihen 1500kcal paljoa ruokaa tai muutakaan mahdu.

Nutritinin, mikä vittu nyt olikaan, laskurin mukaan mun pitäisi 900kcal ruokavaliolla laihtua kuukaudessa 5kg ?!
Voi ku pitäisiki paikkansa, kävin puntarissa ja paino oli noussu melki kilolla, ehkä siksi että söin juuri ison annoksen salaattia, join paljon vettä ja mulla on paljon vaatetta koska paleltaa ihan helvetisti...
Vaatteista saa laskea ainakin kilon pois.. 
No, ihan sama, mä käyn vaakalla sit taas perjantaina, perjantai on punnistuspäivä, muuten ei vaakalle tule mennä!
Patteri pitää ostaa keittiövaakaan, ajattelin punnita kaiken, niin kaloreista on helpompi pitää kiinni ja tarkempaa kirjaa :)
Josko sitä huomenissa jaksaisi lähteä kaupoille.

Tarkistelin ja 50 kiloisena saisin syödä suunnilleen 1100kcal päivään, se on aika mitätön määrä.
Sitte pittää vaan jättää kaikki herkut pois ja alkaa oikeasti liikkumaan.

Oikeasti pelkään myös raskautta, vaikka menkat tuleekin ihan ok.. silti.. Aina kun lihoan pelkään menkkoja ihan helvetisti.. Sitä en enää kestäisi.