No, oli koulussa arviointi töistä, opettaja kutsui mut "juttelemaan" huoneeseensa ja alkoi haukkumaan mua ihan maanrakoon. Mun kiroilu kuulemma saa sen voimaan ihan pahoin ja mä ooon aiheuttanut kaiken paskan.
Olen pahuuden suurin ruumillistuma, kusipäinen, hankala ihminen kenen pitäisi kattoa peiliin. Missää vaiheessa en väittänyt muuta, mutta kyllä se tässä joku muu on jonka pitäisi peiliin kattoa!
"sä et vissiin ymmärrä omaa käytöstäs"
Niinpä opettaja, niinpä.. 
"muutki ovat sanoneet samaa" sit se oliki vaan "pari oppilasta" ja lopulta se oliki vaan "yleinen mielipide"
Eli opettaja on varmaan saanu kunnon löylytyksen minkä se kosti nyt mulle.

Kysyin parilta tyypiltä että onko mun käytös jotenki ärsyttänyt, koska opettajan väittämän mukaan ne pelkää mua (HYVÄ!)
Kaikki pudisteli päätään ja sanon TAAS että jos on sanottavaa niin sanokaa!
Mutta ei selkään on vissiin paaaljon kivempi puukottaa, mikä vittu ihmisiä vaivaa kun ne ei voi sanoa suoraan asioita?
Vaikka uskon hyvin vahvasti että tää mulkvisti puhui vaan ja ainoastaan omasta puolestaan.

Mä katton kuulemma häntä halveksien enkä kunnioita ketään.. No en ainakaan sitä koko ajan jostaki mäkättävää kusipäätä!
Sanoinki että jos mulle ollaan vittumaisia niin mäki oon takas. Ei mulla oo mitää velvollisuutta olla kiva kellekkään.
Nyt tää kusipääpaska pitää meille vielä yhden kurssin ja sit päästään lopullisesti siitä eroon.
Onneksi!

Mut tää muiden käytös ihmetyttää todella.. Kaikki näyttää päällepäin sille että asiat on hyvin, muille sanotaan että luokkahenki on kiva jne. ja mut haukutaan pystyyn, riidankylväjänä, myrkyttäjänä ja huonon luokkahengen nostattajana, vaikka oon ollu kaikille mukava ja jos joku on ollu kusipää, niin tottaki oon sitä takasi.
Outoa että tilanne luokkahengen suhteen muuttuu kun minä astun ovesta ulos ja toinen astuu sisään.
"opettajalta" tulee myös edelleen outoja kommentteja ja ihmeellistä käytöstä.
Miten voisin kunnioittaa tuollaista joka pistää oman kusipäisyytensä muiden piikkiin?!

En mitenkään ja meinaan olla sille kusipäälle niin paskamainen ku olla ja voi.
Mä oon yrittänyt olla sitä kohtaan reilu, mutta nyt en enää jaksa, sanoin pari esimerkkiä mitkä hiertää, niin hän ei noteerannut niitä miksikää ja vetos siihen että "jos susta nyt vaan tuntuu niin.."
Hyvä heittäytyä itse uhriksi vaikka hyvin tietää miten asiat on!

No, ihan sama, se läksytti mua oikein kunnolla ja sit kysy että onko sun sit hyvä olla vaan ittes kanssa (?!) taas jälleen kerran MITÄ VITTUA?! Sanoin että ei todellakaan ja nauroin ivallisesti päälle.. 
Toivotavasti se ämmä vammautuisi vitun pahasti ja sitte tajuaisi KATTOA SINNE PEILIIN!
kuolema olis ihan liian helppo..