Mulla lähti sit totaalisesti järki Pipaan. Taas se angstaili, tahallani tein oharit ja sit alko vinkuna josta mie rakensin aasinsillan ja pamautin kaikki mua ärsyttäneet asiat päin naamaa.. 
Se sano jotaki että "ok, anna olla".. 
Mitä vittua!? Täkäläiset ihmset ei vissiin kestä kritiikkiä sitte yhtää, ei niin yhtää.
Mutta minkä sille voi jos hän ei ole koskaan väärässä, voi vittu. 
Jos ei totuutta ja kritiikkiä kestä muutaman lauseen verran, niin saa mun puolesta olla.
Mie en ala takasi noin ikävää ja pompottelevaa ihmistä takasi anomaan ja jos sen keino on heti heittää hanskat tiskiin niin antakoot olla. Ihan sama, onpa yksi vaatija ja valittaja vähemmän. En kiellä ettenkö minä valittaisi ja paljon, mutta mä en sentäs jatkuvasti säti ja syyllistä ketään. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Mulle se on ihan sama, nyt on rento olo, parit opamoxit tullu nappailtua.. kohta voisi mennä maata ja arpoa vaikka tällä kertaa zopinoxin naamariin :DD
Jostaki narkkarifoorumilta luin että lääkkeitä buustataan toisillaan. Voisi itsekkin yrittää :D
Vaikka oon lukenut sata kertaa kaikki tuoteselosteet läpi, mut aina voi jäädä jotaki huomaamatta..