En pitkään aikaan ollut katsonut mokomaa sarjaa, nyt kuitenkin ajattelin että vilkaisen.
Samalla maailmani romahti taas jälleen kerran. Siellä läski oli parustanut oman yrityksen, eläinhoitolan...
Läskillä ja läskin perheellä oli oma maatila, omakotitalo ja eläimiä... 
Se kaikki mitä minä olisin taas halunnut, mutta mulla ei oo koskaa ollu mahdollisuutta onnistua.
Koska onnistun?! Mulla alkaa kärsivällisyys taas kerran loppua, koulussa palaa järki paskaan kurssiin missä vaan askarrellaan niinku jossaki vitun päiväkodissa.
Olin yks päivä pois, en kuulemmä jäänyt mistään paitsi, ei yllättänyt tuo tieto.

Miten mä voin edes yrittää ku mulle ei anneta edes mahdollisuutta onnistua?!
En mä jaksa, kesätöitä en kuitenkaan tule ikipäivänä saamaan.. Miksi vitussa edes tuhlaan aikaani koulussa kun ei siitä mittää tuu?
Pystynkö mä ikinä tekemään töitä tällä mielenterveydellä??!

Sit se kysymys mikä jäi mulle päällimmäisenä mieleen hoitajan käynnistä

-Miten hullu ihmisen pitää olla ollakseen oikeasti hullu?
Hoitajaki myöntää että mielialat vaihtelee aika rankasti laidasta laitaan, mutta siltiki mulla on masennusta lukuunottamatta
edelleen terveen paperit, psykologi on hoitajan kanssa samaa mieltä.
Aika huvittavaa että tyyppi kenellä niittaa pää säännöllisin väliajoin kiinni on ihan "terve".
Ei terve ihminen käy hoitajalla, psykologilla ja psykiatrilla kerran viikossa ja vedä mömmöjä kolmesta eri purkista että pää pysyy kasassa!
En tajua niitä, olis vaan vitun hienoa pikkuhiljaa saada selitys sille mikä vittu mua vaivaa...!
Kyllä tälle nyt joku  nimi on pakko olla.. ei perkele tämä ole normaalia enää kun se vaikuttaa jokapäiväisen elämään ja toimintakykyyn..
Miten mä ikinä pystyisin mihinkään koska mulla on niin olematon itsetunto etten uskalla enää edes aloittaa mittää?