Viimeisimmät kännit ovat menneet kohtalaisen hyvin, ne on olleet suunnilleen hallinnassa eikä oo menny edes muisti!
Olen kehittynyt!

Nyt olen alkanut miettimään naisellisuuttani, on aika jättää taakseen kovan äijän jutut ja se ajatusmaailma etten voi vaikka lakata kynsiä koska se on LIIAN naisellista, mä en voi tehdä sitä ja tätä koska se on LIIAn naisellista.
Kaikki, ihan kaikki on liian naisellista.
Se ei oo siitä kyse, haluaisin olla naisellisempi, pukeutua paremmin.. Mutta en osaa, tämä on mainio suojakilpi..
ja toisekseen, en koe että kroppani on niin hyvä että ansaitsisin kauniimpia vaatteita.
Miten tälläinen rumilus voisi ansaita pukeutua kauniimmin...??!
Olen läski ja olen läskimmäksi viimeaikoina tullut.. En ansaitse kauniimpia vaatteita ja miten voisin pukeutua haluamallani tavalla, kun olen liian lihava tikukoille vaatteille?!

No, olen sitten paennut oloani alkoholiin, huomenna lähtee neljäs putki eikä oo pariin päivään enää ollu edes krapulaa, ennen en uskonut tasoittaviin, mutta nyt pitää jättää aina edes huikan verran että uskaltaa dokata.
Tervetuloa suomalainen kansansairaus alkoholismi!

Huomenna pitäisi pystyä olemaan kuosissa edes hetken, kaveri tulee käymään ja sille pitäisi tehdä pari lävistystä.
Ainakaa ei kädet tärise jos ottaa tasoittavat.

Kaikki tänään syöty on oksennettu, pitää yrittää lopettaa dokaaminen.. ihan oikeasti, keskiviikkona alkaa koulu... 
Mut onneksi sitte saan jo rauhoittavia ja unilääkkeitä.
Viikonloppua odotellessa että saan taas juoda.

TÄstä se lähtee, se sama kierre kun viimeksi ammattikoulussa.. nyt kuvioissa on vaan lisänä pilvi ja bentsot..

Toivottavasti laihtuisin tälläkin kertaa sen n.20kg niin olisin siinä mitä tavoittelen.

Humalaista iltaa kaikille, mie jatkan ryyppäämistä!