Tilasin sitte sen kebabin!!
Voi jumalauta, mä en enää tiijä mitä mä teen..  Pakko kai alkaa viiltelemään taas. Tai pistelemään itseäni neuloilla.. 
Mietin että jos pistäisin sisäreiteeni nii saisinko sieltä rasvaa ulos?
Niinku rasvaimussa??
Kuvottaa.. itkettää, ahdistaa.. miten mä oon aina tässä, miksi mä oon näin vitun paska, miksi mulla ei oo tahdonlujuutta enää yhtään?!!!
Sillo edellisen kerran ammattikoulussa mulla oli rautainen tahto, en muista miten siihen pisteeseen ajauduin... Löysin vaan itseni siitä tilanteesta. En tajua miten oo siihen joutunut.

Mulle on monesti jo tyrkytetty terapiaa.. Oon ajatellut että ehkä se pitää ottaa vastaan jos se ei kovin kalliiksi tule, eikä joudu ihan vitun kauas lähtemään..  Sit on pakko laatia ittelleen kuukausibudjetti, mutta haluanko tulla terveeksi?
Millaista elämää se silloin on? Mitä musta jää jäljelle enää silloin?
Entä jos taas tulisi vaan takapakkeja.. Niitä en varmaankaan enää kestäisi.

Mä haluan kuolla..