Mä oon päättänyt näyttää avokille että vaikka se nauroi mulle, mä pystyn siihen!
Mä pystyn laihdutamaan ja olemaan se pieni keiju mitä haluankin.
Mutta nyt en vaadi ihan mahdottomia itseltäni heti aluksi..

1. Jätän herkut pois, mutta syön muuten miten haluan, epäterveelliset nuudelit ja roiskeläpät.
    Tätä saa jatkua vähintään kuukausi, kunnes alan pikkuhiljaa jättämään pois myös epäterveellisiä ruokia ja keskityn
     vaan ja ainoastaan siihen että syön terveellisesti, mutta yksi mättöpäivä saa olla, jolloin voi syödä vaikka grillin isoimman ja rasvaisimman annoksen jos niin haluaa. siis yksi kuussa(!)

2. En heti juokse puolimaratonia päivässä, sillä jokainen aloittelija ja laihduttaja tietää että se tappaa innon kun väsyttää itsensä uuvuksiin. Kävelen lenkin, sen mittaisen päivässä kun sille tuntuu ja kun mieliala kohenee tästä, niin ehkä pääsen jopa joka päivä käymään lenkillä tai aina ku ei oo liikaa pakkasta, minun pikkuinen hienohelma ei nähtävästi tykkää pakkasesta, vaikka viimetalvella ei kovakaan pakkanen haitannut... -.-

3. enää yritä samantien tavoitella kuuta taivaalta, voin päästä tavoitteeseeni pala palalta, olen ilmeisesti ollut itselleni liiankin ankara. Nyt pitää vähä höllätä, olla päättäväinen eikä sortua nyt pullaan (en sitä muutenkaan syö) karkkeihin, sipseihin suola ja chiliähkinöihin, jäätelöön... limua oon antanut itseni juoda zeroa tai light mallia, mutta en muutenkaan kamalasti limsoja juo.
Grillillä (sitä ruokaa meillä syödään valitettavan paljon) pyrin ottamaan pienemmän annoksen tai annoksen salaattia kebabilla jne.

Uskon pystyväni tähän, kun en vain yritä sitä klassista MULLE KAIKKI JA HETI!

Mä pystyn siihen!