En päässyt omalla autolla minnekkään koska se hyytyi pakkaseen, menin siis hoitajan ajalle bussilla, kävin sen jälkeen kaupassa, suuhun herui vettä kun lastasin koriin siideriä, tietäen että huomenna pittää mennä kouluun.
Kun pääsin kotiin mättäsin kaiken ostamani, nuudelit ja herkut suuhuni viinan kanssa, kävin  myös isännän kirkkaan viinan pullolla ja ainaki neljä isoa napsua on tullu otettua, ja siiderit päälle, kuuntelen täysillä TURMION KÄTILÖITÄ ja meininki on mahtava! Ällöttää vaan huominen koulupäivä, mutta kai se jotenkin selvitään, en oo muutenkaan ollu koulussa kahden viikon aikana ku pari päivää, tämä kurssi on todella perseestä..!
Mutta nyt nautin musiikista ja yritän selviytyä huomiseksi, jätän kuitenki tasoittavien verran jemmaan... !

ROCKIA ILTAA KAIKILLE!

Tässä kappale mistä olen aina pitänyt ja alleviivasin kotona sanoja tästä ja toivoin että joku tajuaisi, vaikka piilotin laput ja järkytyin kun se löytyi tavaroistani...
Tässä se teille ja lyriikat kanssa!


https://www.youtube.com/watch?v=nrFSupNT7rA

 

 

Pirun Nyrkki


Olen sairas niin kipeä, sairas päästä jalkoihin,
Päästäkää minut tästä tai viekää edes veitset pois

Olen katsonut sinua silmiin, ja sinä saatana valehtelet,
En ole tottunut uskomaan, vaikka pelkään kuolemaa,
Väkivalta meidät kastaa, eikä auta kostokaan

Olen sairas niin kipeä, sairas päästä jalkoihin,
Päästäkää minut tästä tai viekää edes äänet pois

Olen katsonut sinua silmiin, ja sinä perkele valehtelet,
Olen väsynyt viiltämään, vaikka pelkään kuolemaa
Väkivalta meidät kastaa toisiamme ruoskimaan

Olen väsynyt antamaan, olen väsynyt kuolemaan, olen väsynyt
Raavi nahkani alta, älä tapa, älä jätä henkiin
Olen väsynyt kiiltämään, olen väsynyt tuntemaan, en jaksa nyt
Älä tapa, älä jätä henkiin, raatele nahkani alta

Olen väsynyt antamaan, olen väsynyt kuolemaan, olen väsynyt
Raavi nahkani alta, älä tapa, älä jätä henkiin
Olen väsynyt kiiltämään, olen väsynyt tuntemaan, en jaksa nyt
Älä tapa, älä jätä henkiin, raatele nahkani alta

Väkivalta meidät kastaa
Väkivalta meidät kastaa
Päästäkää minut tästä

Väkivalta meidät kastaa
Väkivalta meidät kastaa
Päästäkää minut tästä

Onko jotain mitä et voi ohittaa,
Et voi menettää, et saa menettää
Solmut hakeutuvat umpisolmuun,
Kädet kietoutuvat pirunnyrkkiin

Väkivalta meidät kastaa
Pirunnyrkkiin
Väkivalta meidät kastaa
Päästäkää minut tästä

Olen väsynyt antamaan, olen väsynyt kuolemaan, olen väsynyt
Raavi nahkani alta, älä tapa, älä jätä henkiin
Olen väsynyt kiiltämään, olen väsynyt tuntemaan, en jaksa nyt
Älä tapa, älä jätä henkiin, raatele nahkani alta

Olen väsynyt antamaan, olen väsynyt kuolemaan, olen väsynyt
Raavi nahkani alta, älä tapa, älä jätä henkiin
Olen väsynyt kiiltämään, olen väsynyt tuntemaan, en jaksa nyt
Älä tapa, älä jätä henkiin, raatele nahkani alta