Lekuri ei ennee haluaisi kirjoittaa bentsoja, määräs mulle jotaki toosi vanhoja masennuslääkkeitä ja lukaisin haittavaikutukset läpi, yleisissä "painonnousu". Kiitos ei, siitä lähtien olenkin sitte valvonut oikein urakalla ja eilen olin jo niin väsynyt etten nähnyt kirjoittaa tai lukea, ol oli kuin humalaisella.
Sitte löysin kätköistäni pari rauhoittavaa, otin yhden ja sain sit paremmin nukuttua, vaikka oon yleensä vaan nauranut nykyään yhdelle ainoalle rauhoittavalle, mutta kyllä kai siitä sitte jotaki vaikutusta oli, ainaki ku yritin kovasti todistella itselleni että nyt tulee uni!

Sitten sain tänään aamulla takaisin sen tunteen minkä kadotin ja mikä harmitti ihan helvetisti.
Olen alkanut taas nauttimaan ja elämään musiikista!
Olen saanut musiikin takaisin elämääni, vielä pari viikkoa sitten kuuntelin musiikkia vailla minkäänlaista tunnetta ja tyydytystä, nyt se olo, nautinto ja meininki on alkanut tulemaan takaisin.
Tänän aamukahvin kanssa sitte kuuntelin pitkästä aikaa sitä musiikkia ja niitä kappaleita joista nousi ennen kylmät väreet ja iho kanalihalle. En ole kuunnellut niitä pitkään aikaan koska ne ei oo tuntunut millekkään, mikää muu ei oikeasti voisi vituttaa enempää kui se ettei musiikista saa mitää fiilistä. Edes orgasmiton seksi ei ota niin paljoa päästä.

Kyynelehdin, eläydyin musiikkiin silmät kiinni ja nautin kylmänväristyksistä joka ainut sekuntti kun kuulokkeiden kautta kuuntelin musiikkia joka täytti jokaisen solun ja ihohuohosen korvakäytävissäni!
Keikoilla parasta on se että koko keho hengittää musiikista, tuntuu kuin jokainen nuotti ja sointu, sekä muu ääniefekti imeytyisi ihon läpi, Nautin siitä olosta!

Sain uuden tatuoinnin ja prokkis jäi vähä keskenkin, nyt en saa viikkoon juurikaan liikkua ja oon mässännyt entiseen malliin. Se vähä harmittaa, mutta huomenna lähden liikkeelle, ihan sama mitä sanotaan, mie lähden lenkille!
Tänäänki meinasin mutta olo on ollu niin väsynyt ja saamaton etten oo viittinyt.
Oon virkannut itselleni hartiahuivia, ihan kamalan näköinen, mutta kyllä sitä voi kotona käyttää :D
En oo tuolla tekniikalla ennen tehnyt, nopea ja yksinkertainen, vaikka vaatiiki onnistuakseen hyvn käsialan.

Sellaista, väsyneissä tunnelmissa siis mennään eteenpäin, mutta olen edes saanut muutaman silmukan tänään aikaan!!