päivällä sattui todella ikävä välikohtaus, en edes halua ruotia sitä enempää. Ihmiset olisivat voineet olla ymmärtäväisempiä, mutta ei, saatana, vei sielunkin sisältä!
Pääsin kotiin, selitin asian avokille ja pillahdiin hillittömään itkuun.. jäin sänkyyn akaamaan useammaksi tunniksi. Ahdisti ja itkin ääneeni että mitä vitun pahaa mä oon tehnyt ku mikkää ei mee putkeen, mitä vittua mä teen kesällä jos en saa töitä, miksi se on niin vaikeaa, miksi en kelpaa??!!!!
Avokki lähti tupakalle, mutta swn jälkeen tapahtui jotakin odottamatonta, se käski koiran mun viereen, kaivoi mut peiton syövereistä ja antoi pusun, silitti mua ja käski koiraa lohduttamaan myös. Sitten lähti pelaamaan ja kertoi episodin pelikavereilleen ollen todella aidosti vihainen ja sanoi että "minnuu saa haukkua ja miulle vittuilla, mutta emännälle ei jumalauta tehdä niin!" ja oli ihan aidosti raivoissaan.
Se lohdutti.

Mie oon kuitenkin alkanut miettimään että mitä vitun järkeä tässä elämässä on?
Parempi kuolla pois... Elämällä ei selvästikkää ole mittää annettavaa mulle, ei niin yhtää mittää.
Sanotaan ettei ihmiselle anneta isompaa taakkaa ku se jaksaa kantaa, mutta miun taakka on kyllä nyt jo aikoja sitten katkaissut kamelin selän.
Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa!
Tässä vähä vetänyt tenoxia kaljan kanssa pahimpaan ahdistukseen. Pikkuisen alkaa helpottaa ahdistus, mutta muut epätoivoiset tunteet eivät lähde pois. Seuraavalla kerralla hoitajalle sanon että uusii sen vitun opamoxin.
En selviä ilman.
Henkinen ja kohta varmaan fyysinenki riippuvuus alkaa olla aika kova.

Miksi mun pitäisi elää kun en aiheuta ku pelkkää huolta mun avopuolisolle, pienissä määrin vanhemmille jotka ehkä pikkiriikkisen jotaki tietää... kavereille... onneksi eläimet ei tajua.
Mikä virka mulla on ku mä en kelpaa kellekkää eikä se wiccalaisten kolminkertaisuuden sääntö nähtävästi päde tässä elämässä, tai pätee, mie teen hyvää ja saan sen kolminkertaisena paskamääränä takasi!
Joka vitun päivä pittää huolehtia ja ressata, joka vitun päivä. Aina tulee uusia menoja eikä vanhojakaan ole varaa maksaa..  mitä vittua mä teen, mulla ei oo mittää arvokasta myytävää, ei mittää mistä saisi rahaa, sillä pari kymmpiä ei riitä, ku pitäisi saada pari tonnia!
Mä en tuu selviämään tästä! en tosiaankaan, eikä mulla ole enää voimia taistella.
Miksi vitussa yrittäisin ku koko ajan vaan joudun enemmän ja enemmän vaikeuksiin?!!

Paskaa, paskaa ja vielä kerran paskaa paskan perään.
Mä oon niin täydellisen epäonnistunut ihmisenä. Mä yritän olla hyvä, sietää kaikkia ja olla viimeiseen saakka kiltti, mitä mä siitä saan? Pompottelua, hyväksikäyttöä ja vielä kerran enemmän paskaa niskaani!

Tää ei kannata, ei vaan yksinkertaisesti kannata!

Mä haluan pois täältä, mä haluan kuolla.
Avokillaki olisi parempi ilman mua, ei huolia eikä minusta johtuvaa rahanmenoa...
Parempi ilman..
parempi ilman... 
parempi ilman..... 
helpompi ilman.. 

mä haluan pois, tahdon kuolla.


Tässä kappaleessa tiivistyy se paha olo ja epätoivo, tuskin kukkaa muu tuntee samoin, mutta mie tunnen sen äärimäisen vahvana, sitä voi melkein käsin kosketella. Kiitos elämä, kiitos todella paljon että hylkäsit minut oman onneni nojaan, koittelemaan voimavaroja mitä minulla ei ole, etkä anna edes mahdollisuutta selviytyä...

https://www.youtube.com/watch?v=jhC1pI76Rqo

"Everybody's Fool"

 

Perfect by nature.
Icons of self-indulgence.
Just what we all need,
More lies about a world that...

...never was and never will be.
Have you no shame? Don't you see me?
You know you've got everybody fooled.

Look, here she comes now.
Bow down and stare in wonder.
Oh, how we love you.
No flaws when you're pretending.

But now I know she...

...never was and never will be.
You don't know how you've betrayed me.
And somehow you've got everybody fooled.

Without the mask, where will you hide?
Can't find yourself lost in your lie.

I know the truth now,
I know who you are,
And I don't love you anymore.

It never was and never will be.
You don't know how you've betrayed me.
And somehow you've got everybody fooled.

never was and never will be.
You're not real and you can't save me.
Somehow now you're everybody's fool.