Sanotaan aina "ole persoonallinen" jopa mainoksissa "luo oma persoonallinen tyylisi".
SItten kun ihminen tekee niin, pukeutuu persoonallisesti, eikä pyri olemaan muodikas seppälän tai H&M:än tusinavaatteilla, niin hän saa kaikista pahimmat paskat niskaansa.
Kun valitsee vaatteensa persoonallisesti, meikkaa ja leikkaa/värjää tukkansa niin, on kaikkien ilkunnan ja halveksunnan kohteena. Uskomattomia ennakkoluuloja rakennetaan vaan pelkän ulkoisen olemuksen perusteella ja ne ovat menneet minun kohdallani niin täydellisesti metsään kuin olla ja voi.
Ihmiset yrittävät uskotella minulle joka kerta että tupakoin. Minä kuulemma näytän ihan tupakoijalta!
Ihmettelin tuota isännällekkin ja se sano sit lopulta että "kattoppa peiliin! sieltä löytyy syy!"
Nyt ku mietin niin ekana tulee ajatus mieleen "MITÄ HELVETTIÄ?!"

Kun pukeudun hevari/cybergoottimaisesti niin olen automaattisesti juoppo-satanisti-tupakkaa polttava-yleisnisti.
Jepjep, kiva kiva. Vituttaa ihan äärettömästi että ihminen tuomitaan sekunnissa ulkonäön perusteella ja omasta ulkoisesta olemuksestani olen saanutkin kuulla enemmän kuin tarpeeksi!
Mikä vittu siinä on ihmisillä niin saatanan vaikea hyväksyä sitä miltä joku, monelle täysin tuntematon ihminen näyttää?!?!?!?! Miksi jonkun random tyypin ulkonäkö rassaa toisia ihan vitusti?!

Mun päähän ei vittu mahdu mikä oikeuttaa ihmisiä huutelemaan toisille mitä sattuu, olit sitte "tavalliseen standartiin "liian lyhyt" "Liian painava" istut vaikka pyörätuolissa, kävelet "hassusti". Sulla on väärän värinen tukka tai satut käyttämään viimekesän malliston takkia... 
Sekö antaa ihmisille oikeuden haukkua muita?!
Miten te haukkujat olette muita parempia että näette oikeudeksenne haukkua muita jotka eivät nyt satu miellyttämään teidän silmää?!

En minäkään pidä kaikista, mutta en sentäs hauku ja ala arvostelemaan. Jos en pidä jostakin, ja joudun silti työskentelemään ryhmässä hänen kanssaan, olen hänelle ystävällinen siitä huolimatta, vaikka en tietentahtoen välttämättä hänen seuraansa hakeudukkaan. Huomioin hänet silti ja otan hänet mukaan keskusteluun!
Ei se voi vittu olla aikuisilta ihmisiltä liikaa vaadittu!

Oon avautunut täällä tästä samasta aiheesta ennenki, mutta jatkan silti.
Vituttaa oikeasti aika hulluna.
Mie oon koittanut olla suvaitsevainen ja avarakatseinen, mutta ei meinaa ymmärrys enää kaikkeen riittää!

Päästäkää ihmiset ennakkoluuloistanne irti!
Heittäytykää tilanteeseen ja antakaa kaikille mahdollisuus!
Mie oon tutustunut mahtaviin ihmisiin vaikka mie aluksi ajattelin että ne on "aivottomia pissiksiä". Sitten kun alettiin vaan juttelemaan niin meistä tuli toosi hyvät kaverit ja samanlaisia mielenkiinnon kohteita löyty vaikka ja miten.!
Mulla ei oikeastaan ole kuin yksi edes pikkaisen oman tyyliseni kaveri ja kaikki muut ovat tavalla tai toisella "tavallisia". Tai ainaki pukeutuu "tavallisesti". Ei se yksi erinäköinen poikkea mitenkään muista, paitsi sillä tavalla että se on ihan vitun kova puhumaan, koko ajan tulee juttua aiheesta A ja Y ja välillä vielä Z:tasta ja Ö:östäkin :D
 Ohhoh, tää oliki jääny tänne auki.. :DDD

No siinäpä vähä avautumista ja mietittävää, vaikka joku näyttäisi erilaiselta, niin juttelemaan vaan.
Sen kovan ja pelottavan kuoren alla saattaa sykkiä lämmin ja ymmärtäväinen sydän!