....mulla on pakkomielle kinder maxeihin ja chilipähkinöihin, en kehtaa enää edes mennä kauppoihin kun käyn joka päivä niitä melki ostamassa, ostin päivällä pizzaa, oksensin sen... 
Tässä ei oo mittää järkeä, ei niin mittää, mä oon haaskannut rahaa kymmeniä euroja lohduttaakseni epävarmuuttani.
Samalla kun juoksen kymmenen kilometriä koska vihaan itseäni, olenhan läski.
Samalla vesitän sen päivän paastoamalla ja illalla sit mättää herkkuja naamaan.
Oon iloinen siitä että oon taas saanut lenkkeilystä kiinni, mutta tuo älytön mättäminen!
Hävettää, itkettää.. 
Tämän on pakko loppua, mietin sitä jo 5 chilipussia sitte, kaupassa päivällä kävelin hyllyjen ohi huolettomasti, mutta sitte ku tuli oksennetun pizzan jälkeen nälkä, niin sit oli pakko lähteä kauppaan. Sain tekosyyn lähtemiselle siitä että kissoilla on loppumassa ruoka. Luulin että pärjään hyvin rahallisesti tämän kuun, mutta sössin rahaasiani taas jälleen kerran.!

Oon hakenut varmaan 20 paikkaan kesätöihin, mistää ei oo kuulunut mittää..!
Ahdistaa. mä tuun olemaan kesän työtön ilman pennin hyrrääkään... 
Vittu miten perseestä elämä on!