Eilen ärsytti ihan vitusti ja kaikki, siis ihan kaikki.
Illalla väistyi se jonkun aikaa kestänyt seesteinen olo ja sitte tuli ahdistus ja huoli.
Tänään en ollut edes koulussa, vitutti ja ahdisti niin paljon, enkä mittää menettänyt, tää viikko on turhaa hengailua, huomisen ku jaksaisi olla koko päivän koulussa, sit to lähden aikaisemmin ja perjantaina en mee kouluun ollenkaa, pääsen pitkästä aikaa hoitajalle pummimaan lisää kunnon pillereitä.

Sit Pipa... Se jopa pyysi anteeksi käytöstään! ei siis sitä mistä sille suutuin, mutta kuitenkin, kaippa sen pittää sitte riittää.
Nyt mua on alkanu vituttaa sen eläinten haaliminen, niillä on nyt ainaki 4 kissaa, jos oon oikein laskenut, tää raahaa niitä jostakin navetoista tms ja hoivaa niitä sitte, sanoin että sillä on kohta eläintarha siellä. Mitä se sillä oikein yrittää paikata?
Epäonnistuneita ihmisuhteitaan? Aina löytyy joku koditon kissaraasu minkä voi vielä haalia kotiinsa..
Siitä on hyvää vauhtia tulossa hullu kissamummo! Ihan älyttömyyksiin menee sen jutut, sillä ampuu kaikki aina niin pahasti yli että huhhuh!
Noo. ei oo mun asia, enkä oo sille yhtää kateellinen, kissat on niin turhia eläimiä ku olla ja voi. Onhan mullaki niitä, oikein kaksi kappaletta, mutta ovat kyllä tasan viimieset kissat mitä mulla on.

Onnistuin taas tänään, se oli millin päässä etten keksinyt itselleni jotakin tekosyytä ostaa herkkuja. Vältyin kuitenkin siltä ja olen todella iloinen onnistumisestani! Kun mietin herkkuja, tuli jostakin se sormia heristävä XS kukkis heristämään sormeaan "Et voi ikinä onnistua jos annat itsesi sortua kerta toisensa jälkeen" ja olo on oikeasti paljon parempi kun on synyt pieniä annoksia suht usein.
Nyt kyllä tuli syötyä liikaa ku avokki unohti (YLLÄRI) että oon kerrankin tehnyt ruokaa, tai no voiko sitä syyttää siitä, tää oli mun kolmas kerta tänä vuonna ku kokkasin...  Kuitenki, tää oli sit käyny grillillä ja kanto mukanaan järkyttävää lastia, just ku olin saanu syötyä!
Onneksi siellä oli "vaan" kebab salaatti, huomenna mennään sit kyllä tavalliseen tapaan salaattilinjalla koulussa!
jos muistan aamulla, niin otan aamupainon ylös mistä lähdetään.
Yksi ilta kävin puntarilla ja se näytti järkyttävät 65kg!
Kävin seuraavana aamuna vesilasillisen jälkeen ja vaaka näytti 61,2kg.
Oon haaveillut että saisin painon lukemiin 45kg, mutta nyt ajattelin jo 40kg.
BMI saa kuitenkin olla enintään 18, ja XS vaatteet tulee mahtua päälle!
Kiloja saa olla enintään 45kg, mulle on ihan sama onko tissejä sen jälkeen vai ei. Avokki tykkää pienistä tisseistä (?!) O_o ja niitä saa aina push upeilla vaikka kolme kokoa isommiksi :D

Hiljaa hyvä tulee ja löysin ku löysinkin maksuttoman kalorilaskurin!

Tuntuu että olen mättänyt tänään ihan hirveästi ruokaa ja leipää naamaani, mutta kalorit on "vaan" tuhannessa ja sen mukaan laihtuisin 0,7kg viikossa O_O
Tuohon en toki edes laskenut kävelylenkkiä mukaan joka kesti reippaasta vauhdista huolimatta 1-1,5h. Kyllä siinä se about 10km tuli käveltyä. :D
Tää on ihan vaan testinä siitä miten paljon syömäni herkut ja ylimääräiset kalorit vaikuttaa, sillä viime viikon perusteella oon mättänyt ihan järjettömät määrät pluskaloreita päivittäin naamastani alas.
Toivon että syksyyn mennessä vaikutus näkyisi ja olemus olis vähintäänkin hoikempi.