Tilillä komeilee 100e eikä oo mittää varmuutta mistä saan rahaa ennen syksyä ja koulujen alkua, olo on kerrassaan mahtava!
Sain vuonna kivi karenssin koska VAIHDOIN työpaikkaa, mutta nyt vasta selvisi että karenssi on kumottu!
Olen onnistunut olemaan sen verta pitkään töissä (IHME) että se kumosi karenssin ja kouluni aloittaminenkin vaikutti kai asiaan. NO, mulle maksettiin opintotuki muistaakseni elokuultakin, vaikka koulu alkoi syyskuussa.
Odotan innolla koska se huomataan ja takasiperintäkirje pamahtaa postiluukusta tulemaan.
Nykyhuippusääntöjen mukaan se pitää maksaa kerralla, mistä vitusta mie sellaiset rahat revin??!
Pitää vaan toivoa ettei kukaan missään olosuhteissa tajua tuota, toivottavasti ei, nimittäin osalle takasiperinnät tuli jo syksyllä...  Siinä saaki nyt paska housuissa jännittää ja viettää unettomia öitä.
Sanoin avokille että haluan tappaa itseni, että rahahuolet painaa taas päälle ihan vitusti.
Mä en halua elää, mä haluan kuolla.
En saanut (YLLÄRI) työpaikkaa, lannistuin ihan vitusti. Kuka mua voisi minnekään haluta??
Mä en enää jaksa, mie oon ihan valmis heittämään hanskat tiskiin.