Koulunkäynnistä ei oo tullu tässä kuussa mittää, oon pari kertaa käyny paikalla ja tiijän ettei tuu tuosta kurssista mittää, olin jo valmistautunut että käyn tuon kunnialla, tai ainaki pääsen kurssit läpi, ettei tarvi tehdä uusiksi. Mutta nyt sitte käviki näin. Olo on ollu niin totaalisen PASKA.
Koko maailma kaatunut niskaan ja oon vaan halunnut kuolla.
Oon ajatellut että myyn kissat ja akvaariot pois ja tapan itteni,koira voisi jäädä porukoille kun niiden koiravanhus kuolee kuitenkin lähivuosina.
Mietin että miksi mä eläisin? Mulla ei oo mitää syytä siihen, mä vaan aiheutan huolta mun läheisille, päänvaivaa avokille kun ei koskaa ole penniäkää rahaa.. 
En usko parempaan tulevaisuuteen edelleenkään, enkä näe mittää syytä miksi jäisin eloon.
Lääkkeitä syön edelleen päivittäin, mutta eipä noista tunnu apua olevan, haluan vain kuolla ja satuttaa itteäni mahdollisimman pahasti, haluan viiltää.. 

TUntuu ettei elämällä ole yhtää mittää tarjota mulle, se että olen kotona AINA ja murehdin täällä verhot kiinni ja jätesäkit ikkunoissa ( oikeasti). Pimeässä eläinten kanssa. Päivästä toiseen hiljaa ilman mittää virikettä.
Joskus haluaiskin lähteä vaikka baariin, mutta millä rahalla, tämä on todella lamaannuttavaa.
Mulla ei oo mitää.

Elän sellaista elämää mitä en todellakaan haluaisi, vihaan laimeaa elämääni mihin kaipaisin jännitystä ja meininkiä.
Ihmisiä en edelleenkään halua elämääni, olen huomannut että täkäläiset ovat huippuja tekemään ohareita, kerta toisensa jälkeen. Miten vitussa sovituista asioista on niin vaikea pittää kiinni???!!!

Haluaisin kuulla ja nähdä, nauttia elävästä musiikista!
Mulla ei vaan ole siihenKÄÄN mahdollisuutta.
Mulla ei oo mahdollisuutta mihinkään, ei mihinkään, ei elämään ei haaveisiin enää, ei yhtää mitää.

Parasta olisi oikeasti kuolla pois, ihmisten elämästä ja olemasta painolastina.

Kukkaa ei jäisi kaipaamaan mua ja muilla olis paljon helpompaa ilman.
Olisin kuin sammuvan nuotion savu, se häviää vain hiljalleen tuuleen ja unohtuu.