Taas tuli jälleen vedetyä kunnon perseet ja puhuttua/ tehtyä asioita jotka ahdistaa kolmatta päivää.
Päätin ettei enää ikinä, ei ikinä tippaakaan alkoholia, se ei vaan ole mun aineeni.
ja ne asiat mistä aina jauhan kännissä menee nyt arkistoon X 0.0.2, eikä niitä kaiveta sieltä IKINÄ ulos, ei koskaan!
Nyt on Ninni rakas aika unohtaa kaikki, koska menneisyys ja tekemättömät/tehdyt asiat ei parane sillä että aina niitä jauhetaan,väännellään ja käännelllään.

 

Oon niin vitun kyllästynyt tähän, joka vitun kerta sama juttu. Luulin jo osaavani juoda ku pari viime kertaa meni niin hyvin.
No, eipä menny tämä kerta.
Muutenkin on aika ottaa uus suunta elämässä, lopettaa tämä paska ennenkuin avopuoliso kyllästyy lopullisesti ja laittaa minut kävelemään! Sitä tässä kaikista eniten pelkään.

Kokeilin ajatella tänään itselleni epätyypillisellä tavalla ja voi vittu miten ihana olo olikaan.
Kevyt, ei sellainen tukahduttava ja ahdistava niinku olotila monesti on!

Olen lihonu ku pieni sika ja lopetin taas sepraminin.
Nyt olisi aika ottaa ja pudottaa 20kg.
Nyt ihan jo haastan itseni, onko minulla munaa siihen??
Miksi käyttäisin energiani turhaan paskaan kun voisin vihdoinkin koittaa olla aikuinen ja tehdä ihan oikeita valintoja?

Tämä pikainen artikkeli sinetiksi kaikelle paskalle mitä pyörittelen päässäni, sen on aika mennä arkistoon mitä ei ole koskaan lupa avata uudelleen.
Ei ikinä, mulla on jo yksi arkisto jonka kanssa olen oppinut elämään, miksi ei sitte voisi tulla tästäkin?

Nyt nimittäin alkaa Ninni, oikeasti olla viimeiset ajat käsillä, lopettaa tuo vitun pelleily!