On ollu ihan vitun paska fiilis, ahdistanut, vituttanut, väsyttänyt, pelottanut, olen toivonut että kuolen.
Sitten tulee viha, viha kaikkea kohtaan ihan järjetön vimma!
No olen palannut takasi vanhaan tapaani, varastaminen. 
Tähän mennessä olen ottanut kaiken mitä irti lähtee ja mitä nyt satun kulloinkin tarvitsemaan, minulla on muka oikeus siihen koska teen pitkää päivää paskalla palkalla, eikä rahhaa oo oikein mihinkää.
Minulla on siis ihan oikeus riehua kännissä kylillä, varastaa elämiseen tarvittavat jutut, haistattaa pomolle pitkät jne..

Välillä itseäniki ahdistaa, varastaminen on niin ihanan helppoa ja kuka voisi tehdä sen paremmalla pokalla ku minä`?
Ei minkäälaisia omantunnontuskia, ei niin yhtää.
Pelottaa vaan, koska jään kiinni?
Mutta kun mietin, niin ei mulla oo elämässä yhtää mitää menetettävää, vaikka kiinni jäisinkin, niin ei se mun tilannetta ainakaa pahenna. Tuskin parantaakaan, mutta mulle se on ihan yks paskanhaille, jotenki sen ihmisen pitää vaan pystyä elämään!

Toinen asia mikä vituttaa mua isosti, puntari huitelee jo pitkälle yli ylipainossa!
MIten ihmeessä oon saanu mässättyä itteeni 10kg lisää painoa??!
Lopetin lääkkeet samantien ja meinaan aloittaa sellaisen kuntokuurin että oksat pois!
Enää ei tee tosiaankaan mieli mittää herkkuja ja viimeksi ku niitä söin olin kaks päivää kipeänä ja olo oli sen mukainen tosiaanki... -.-
ruma läski plösö joka hikoilee ja huohottaa ku pieni sika.. -.- vihaan itseäni vielä enemmän.

Kova tavoite olisi laihduttaa kilo viikossa, riisillä, ohralla ja kasviksilla.
Ruokajuomaksi vettä ja kahvin kanssa vain maitoa.
ei tarvisi koko aikaa hävetä itteään.

Niin monesti olen täälläkin uhonnut sitä että nyt se alkaa, mutta nyt tuntuu että kaikki kuut ja tähdet ovat siinä asennossa että tästä tulee jotaki, meinasin jo sortua kiusaukseen, mutta olin vahvana ja sain pidettyä pääni.

joka päivään kuuluu lenkki ja persetreeni, sekä rutosti rentouttavaa tekemistä.
Nyt lähdin töistä vittuun ku alko vituttamaan niin hulluna, ajattelin ottaa päiväunet, kerätä ulkoa ötököitä ja tehdä sen jälkeen käsitöitä niin pitkään että lähden koiran kanssa puistoilemaan.
Siivotakkin kotona pitäs, mutta paskat, ei vittujakaa kiinnosta.