meni ihan ok, aika paljon typeriä kysymyksiä mihin oon vastannut jo satatuhatta kertaa.
Haastattelijan mukaan ainakaan kaksisuuntaista ei olisi, ja oon aina ittekki ollu sitä mieltä.
Sitte vedin kyllä parhaimmat pisteet masennustestistä (YLLÄRI!).
Haastattelija sanoi että voisi laittaa 99% varmuudella mulle Dystymian diagnoosin, eli pitkäaikaisen masennuksen. Mutta hän kuulemma ei ole lääkäri, niin hä ei diagnooseja laadi.
Mielenkiinnolla odotan ensi maanantaita jolloin pääsen tutustumaan omaan persoonallisuuteeni, ihan todella mielenkiinnolla!

Ahdistaa taas vaan ihan vitusti. OOn taas löytnyt itteni syömästä ja lohduttamasta itteäni sillei, vaikka ei ole mittää ruokahalua, niin siltiki syön ja sitte on paska, todella PASKA olo.
En tuu ikinä pääsemään tavoitteeseeni ja huominen vaan lisää ahdistusta!
Lupauduin sitte anopille siivousapuun, vaikka mua ei vittu YHTÄÄN kiinnosta, miksi en opi sanomaan ei??!
Vittusaatana, toivottavasti yksi kaveri pitää lupauksensa ja tulee auttamaan.!
Pääsisi äkkiä vittuun sieltä :'D
Se on vielä sellainen ihminen, anoppi siis, kenen kanssa en vittu yhtää osaa olla, en puhua tai muutakaa. Onkohan pikkuisen hankalaa jos sen kanssa olis pitänyt olla kaksistaan siellä... Tietenki se jää vaan tuijottamaan sinne!
Muahan ei kukkaa neuvo, ei kukkaa. Toivotan sen samantien kamoineen vittuun jos alkaa mulle viisastelemaan.

En uskoisi että sanoisin tätä, mutta avokkia on ikävä, panettaa ihan vitusti!
Yleensä Sepram on vienyt kaikki halut, mutta nyt tuntuu että voisin panna vaikka koivuja.!
Oon aina ollu niin antiseksuaalinen ihminen ku olla ja voi, mutta nyt.. 
Onneksi huominen menee kuitenkin nopeasti ja päin helvettiä sen ylimääräisen siivousjutun takia, sit to on uusi paikka vielä töissä -.-' ja hoitajan aika...