Tänään sitte revittiin kaikki loput viisurit pois, 3kpl.
Vähän jännitin, mutta otin opamoxeja ja menin reippain mielin lekuriin.
Pari hammasta paikattiin ja loput viisaudenhapaat revittiin irti.
Oikea puoli on aika kipeä, mutta oon koittanut ottaa mahdollisimman vähän kipulääkettä.
Kaljaa on tullu otettua sen pahamaineisen panadolin päälle :D
Ehkä otan yöksi kuitenkin vielä 800mg buranan ja unilääkkeet. Harmi etten saanut panacodia -.-'

DKT-terapiaa aloitellaan, mietin joskus vittuuntuneena, ettei mua hoideta oikeasta asiasta, kukkaa ei näe oikeita syitä miksi oon yleensäkki hakeutunut hoitoon!
Mun syömisongelmat, kännääminen ja viiltely on laitettu nyt haitallisten käytösmallien piiriin -.-'!!
Mä haluaisin että mua hoidettaisiin syömisen osalta, ei siitä kaikesta muusta mitä mulla on.
Mutta oon kuitenkin hyväksyny kaiken avun mitä saan, sillä syöminen ei oo mun ainut puute.
 

VITUN HIKKA! jo toisen kerran illan aikana! IHAN VITUN ÄRSYTTÄVÄÄ!

Suussa ei tunnu juurikaan kipua, otin vaan uhmakkaasti viinaa, vaikka se ei ilmeisesti hyväksi olekkaan. Mua käskettiin syömään jugurtteja yms, mutta söin grilliltä makkaraperunat.
Vitut, sain jotkut "yleispätevät" ohjeet, mutta siinä ei kielletty makkaraperunoita eikä kaljaa. *näyttää keskaria*

Oon saanu pudotettua pienessä ajassa 3kg!
Oon syöny enemmän salaatteja ja jättänyt herkut vähemmälle, nykyään ajatus suklaasta, sipseistä yms alkaa ällöttää. Joskus laiskoina päivinä käyn kyllä grillillä ottamassa salaatin tai kebabrullan, mutta muute pyrin aika kevyeen syömiseen.
Tuntuu kivalle ku painoa tippuu ja siinä on hyvä alku kohti sitä 45kg mitä oon tavoitellut aika pitkään.
En pidä mittää kiirettä asian kanssa, paino on sillo kohdillaan ku se on. Mitä vähemmän paineita, sitä enemmän onnistumisia.!

Viikkoon en oo ollu koulussa, ketipinor resepti oli sössitty jotenkin etten saanut sitä nukkumiseen ja sitte vedin bentsoja, ihan harmitti melkein :D
Nyt en saanu ketipinorilla unta ja oon ihan kuutamolla ku ei saa ennee edes päivällä unta.
Pitänee ottaa varmuudeksi nyt kaksi ketipinoria ja toivoa että se tämän kännin päälle kera 800mg buranan auttaisi edes jotaki.!

Google autaa aina!
Sain hikan loppumaa ihan vippaskonstilla! Ihana olo!
Vielä olis vipa kalja kiskottavana ennenku meen maata.
Se onki aika isovolttista kaljaa, että huomenna oksettaa ja pitäs muka kaupoille mennä!

Hammaslääkäristä tuli ihana 180e lasku -.-'
Vituttaa, mutta kait se pittää pois maksaa, jos saisi sitte vitkuteltua seuraavaa käyntiä seuraavat 10-20v :D
"lupasin" että suuhygienisti saa kutsua mut 2v päästä uusintatarkistukseen, se on sitte ihan siitä äkiinni onko mulla rahhoo vai ei... jos ei niin sanon että "soitan ja varaan itse ajan, nyt on aika kortilla" ja "unohdan" koko jutun :'D
Toiminu aina ja toimii jatkossaki xD

Harhauduin katsomaan heppavideoita ja värittämään värityskirjaani.
Perseelleen meni, tuo viimeksi mainitsemani, mutta kalja on kohta juotu, niin sitte koiran kanssa ulos, nukkumaan ja napit naamaan. Toivottavasti tulloo uni!