Mie olin valmis tekemään Tyypille vitun paskamaisesti, tai no vähintään näpäyttämään vitun pahasti, koska olen malttamaton ja tunteet roihuaa häntä kohtaan, niin ne ihastumiset ku raivostumiset.
Viestittelin parin miespuolisen henkilön kanssa ja koin vitun huonoa omaatuntoa, vaikka puhe oli tasolla "kaunis sää" "vielä ne osa linnuista on lähtemättä etelään".. 

Sitten, tuli viesti eräältä todella, todella hyvännäköiseltä mieheltä.. Ajatukset kolahti aikalailla yksiin ja kirjoitin hänelle sähköpostia tunnin(!) Koin todella, todella pikaisen ihastumisen ja mietin jo kahden vaiheilla, unohtaisinko Tyypin samantien... 

Kävin Tyypin luona kahvilla ja ihan kuin oltaisiin oltu vuosia yhdessä, yritin pidätellä itseäni mutta hän tuli halaamaan... rutisti oikein lujaa ja hukutti mut suudelmiin. Sitten annoin minäkin taas palaa ja tunteiden ottaa valtaa.
Sovittiin että nähdään ja vietetään taas vkl yhdessä.
Tunteet vahvistuu Tyyppiä kohtaan koko ajan ja haluaisin nähdä mitä tulevaisuudella on meille annettavaa.

Samalla tutustun ihan mielenkiinnosta tähän uuteen mieheen.. avauduin ongelmistani hänelle kunnolla ja saa nähdä jatkuuko meidän viestittely.. ulkoisesti hän on viehättävämpi, mutta en usko että hän pystyy ikinä jakamaan samaa ajatusmaailmaa mun kanssa, kun mitä Tyyppi ja minä.. 
Ulkoinen olemus on lopulta melko merkityksetön, kun ajatukset kohtaa ja tunteet vie.. Itseasiassa Tyyppi komistuu kerta kerralta!
Sen ainakin olen oppinut että nätti kuori ja paska sisus.... en siis aseta odotuksia tään "Miehen" kohdalla kamalan korkealle.. mutta samalla pelottaa että mitä jos kaikki natsaakin ja alkaa mennä hyvin.. 
Mitä mä sitte teen.. mulla olisi siinä kohtaa kaksi miestä ketä en halua satuttaa ja kenestä välittäisin.
Kahta en ala pyörittää samaan aikaan, se on ihan varmaa.

Mihin vittuun mä oon itteni taas järjestämässä?