no.. minun ja Tyypin loru loppui, ennenku alkoikaan kunnolla.. 
Kävin itse päättämässä sen, sillä kun tunteet lieventyivät ja järki astui mukaan peliin, niin tulin siihen tulokseen että jos jatkan Tyypin kanssa, niin löydän itseni parin vuoden päästä katuojasta.. piikitetään toinen toisiamme suoneen ja ollaan ihan aivot narikassa.
Narkkaamallahan sekin oli aivonsa jo onnistunut tuhoamaan aika lahjakkaasti..
Ei se tietty hitaus tai outous haitannu.. mut kaikki muut asiat mitä alkoi putkahtelemaan esiin.. 

On outoa... outoa olla selvinpäin, ilman jäätäviä ahdistuspiikkejä jotka yltyy yleensä ihan paniikkiin asti.
On ollu helvetin kiva olla selvinpäin, vaikka mieli karkaileekin jo huomiseen ja viinanjuontiin.
Mutta ei.. mie yritän pysyä lujana ja jos ei tuu kutsua vaikka saunailtaan.. niin sillo oon kuivin suin.
Kokonaan.. 

Kävin sitte vihdoin vissiin tulevalla DKT hoitajallani... Sääli (sarkasmia) ettei se akuuttipuolen huora päässytkään mukaan.. todellinen harmi.. No, tää oli sellainen nuoren oloinen mimmi.. kuunteli mua O_O ilmeellä ja lopulta itse liikuttui ihan melkein kyyneliin asti ja alkoi avautumaan MULLE siitä miten epäreilu elämä mulla on xDD SIIS WHAAT?!
Mitä helvettiä.. se on ihan sama, vaikka mä olisin mitä ennen kellekkää sanonu, niin ne istuu kivikasvona vaan vastapäätä, niin tää liikuttuu kyyneliin ja alkaa paasata elämän epäoikeudenmukaisuudesta.. xD
Nauroin ivallisesti hänelle mielessäni.. LOL vitun heikko, eikö se oo minä kuka tätä mun elämää elää ja se ole minä kenen sen johdosta pitäisi itkeä.. :D 

Eipä siinä, löi sitte kotitehtäväksi mulle kouraan SMI-lomakkeet.. vittu ku en saa googlattua mitä hemmettiä se on, ainut mitää järkevää siihen viittavaakaan olis tuo "severe mental illnes".. nice.. 
Sitten yksi mitä se sano heti lähdössä että "onko sulla koskaan tutkittu tarkkaavaisuushäiriötä"..
Ei oo tutkittu ja kysyi että sopisiko se mulle jos "poissuljettaisiin sekin".. mie sanoin että ihanpa tuo on sama.. suljetaan pois vaan, tuskin siitä ainakaa haittaa oo :D
Tuli vähä yllätyksenä, mutta pidän sitä vaan hyvänäkin juttuna. Hyvä että on taas yksi uusi näkökulma ja oikeasti tuollainen kuka reagoi noin vahvasti, niin se vois sitte ottaa asioihin eri tavalla kiinni!
Tosin, nyt kun miettii niitä mun ylivilkkauksia, kyvyttömyyttä keskittyä välillä yhtään mihinkään ja yleistä levotomuutta vaikka paikalla oloon... niin hyvä että tutkitaankin.

Huvittaa vaan tuo reaktio.. 

ajatukset puuroutuu.. sain tuossa temestoja.. ohjeessa oli yksi.. mie vanhana narkkina otin samantien 2..
alkaa mukavasti aivot pehmenemään.. pitänee viijä koirat vielä ulos ennenku menen enemmän soseisiin..
Sitte nukkumaan.. JEIJ! 
Kylläpä pää tuntuu pehmeältä.. xD