Koko viikko alkoi ahdistavissa merkeissä. Epätietoisuutta ja eräs virastossa asiointi ahdisti niin lujaa että itkin kotona, kuljin Rakkaan kanssa kaupassakin kuin sumussa, mulla ei oo mitää mielikuvaa miten olen edes ajanut autolla.
Muutenkin on ollu taas ihan vitun paska fiilis.. tuskainen.. ahdistunut.
Oon taas ollu ihmisille helvetin aggressiivinen ja ajautunut riitoihin.. 
Oon nukkunut en yhtään ja oon vitun väsynyt.
Eilen sain paniikkikohtauksen pelissä väärin menneestä noppaheitosta. Nukkumaan mennessä sain toisen paniikkikohtauksen ja aamulla räjähdin elukalle.. käytin koirat ulkona ja ryntäsin sisälle itkemään.
Pyysin Rakkaalta anteeksi kun säikäytin hänet ja pillahdin itkuun, vaikeroiden ettei pää meinaa kestää.. 

Viikonloppu on ihan hirveä..

Eräs vittu ehkä törkeimmistä kusetuksista mitä on kohdalle tullut on tää mun hiustenpidennyskeissit vähä aikaa sitte.
Ostin myyjältä hiustenpidennykset selkeillä mitoilla. Kuori tuli yllättävän nopeasti ja ihmettelin, miten sellainen määrä hiusta mahtuu noin pieneen kuoreen. Avasin kuoren ja siellä oli pari hiussuortuvaa jotka olivat puolet lyhyempiä ja kapeampia kun mitä kuvauksessa luki! 
Myyjä puolusteli itseään sillä että minähän sanoin että pienet heitot sallitaan, mutta jos mitasta puuttuu järjestään puolet, jokaisesta hiustukosta, niin ei se mee enää pieniin heittoihin! Varsinainen hiusten pituus oli myös puolet luvattua lyhyempi, koska myyjän mielestä ne pari pidempää irtohaituvaa lasketaan myös hiustukon pituuteen!??!!! Siis mitä helvettiä!?
Tää tuote ei ollu yhtää kuvatunlainen ja lähetin kuvia mittanauhan kanssa, mitä tää on ja myyjä vaan vierittää syytä mun niskoille.. 
Lähetin sen säälittävän tupon takaisin ja myyjä keksi että hän ei ole yksityishenkilönä vastuussa postin tuotteesta eli= kadotan paketin ja pidän rahat, vaikka oikeasti sainkin tavarat, mutta pidän rahat.
Myyjä ei suostu palauttamaan rahaa mulle, vaan pitää sitä jonain panttina että posti varmasti hoitaa hommansa?!
Mitä vittua, en mä oo vastuussa postin toiminnasta.. eli häviö jää joka tapauksessa mulle, tuskin tuun koskaan tuollaiselta rahaa saamaan takaisin joka koko ajan kääntää kaiken mun syyksi eikä suostu myöntämään virhettään, että myi ihan täyttä paskaa..  Toinen tekosyy oli että tuote pitää olla alkuperäisessä kunnossa.. ÖÖÖ?!
Missä alkuperäisessä jos se on käytetty? Eli myyjä voi tässäkin sitte vedota että tässä on taittunut kaksi karvaa ja mä pidän rahat?! MITÄ? 
Ei vittu olisi ikinä uskonut että yhdet hiuksenpidennykset saattaa mut tälläiseen tilanteeseen.
Rahaa ei oo muutenkaan paljoa ja luulin että myyjä olis oikeasti rehellinen... hahahaha!! 
Tuskin tuun ikinä saamaan rahaa...  TIlanne on ihan käsittämätön, millä perusteella yksityishenkilö voi alkaa laatimaan jotakin liikkeentoimijan säännöillä ja silti vapauttaa itsensä yksityishenkilöyteen vedoten kaikesta minuun liittyvistä vastuista... ?! Luulin että se oli oikeasti mukava. aluksi niin vaikuttikin.
Myönsi että oli näpelöinyt pidennyksiä omaan makuun sopivasti koska se nyt kuulemma sopii paremmin hänen omaan silmäänsä?! 
Eli mä meen ompelijalle ja tilaan kangasliinan mitalla 20x25 niin saan postimerkin kokoisen palasen, koska se nyt sattuu olemaan tekijän mielestä luonnollisempi ja näyttävämpi, mutta myyjässä ei ole mitään vikaa ja meinaa pimittää rahat, koska pienet heitot milleissä kuulemma sallittiin.. 
Mikä vitun logiikka tuo on?!
No, mä kysyn asiaa seuraavaksi poliisilta, luulis että toisen omaisuuden pimittäminen ja itsellä panttaaminen olis jonkun rikosnimikkeen alta, kiristys nyt ainakin.

Vittu ihmiset, hienoa.. OOn flippaillu muutenkin ihan vitusti, mä en kestä itseäni, mä vihaan tätä itteeni, olo on niinn vitun paska ja oon itkeny käytännössä koko päivän...

Työt, paineet niistä, työttömien pompottamista... ihmisellä ei oo mitää oikeuksia ja miten työttömät niitä vaatis kun ei voi edes lakkoilla? Karenssia samantien jos yrittää puhua faktoista.. 

Mä en kestä, mä en selviä vittu.. mun pää ei kestä. 

Ahdistus tuntuu nyt pahempana ku koskaan, eikä pää kestä yhtään painetta.. uusin oire paniikin ja ahdistuksen aikana on se etten näe mitään, kaikki menee vaaleaksi ja sumeaksi.. 

pää ei meinaa oikein enää toimia.. ajatus hidastui yhtäkkiä ihan olemattomiin.

Outo fiilis, on vähä rauhallinen, mutta takaraivossa jyskyttää koko ajan että vittu mitä ahdistavaa ihmispaskaa mun ympärillä elää ja vaikuttaa ja mä en voi sille vittu yhtää mitää.