.... "manian" tuoma rohkeus on siis tiessään. EHkä ihan hyväkin sillä olin aivan vitun liian energinen säätäjä.. 
No laitoin sen vitun kirjeystäväilmoituksen jollekki random sivulle... häpesin sitä myöhemmin ja mietin miten sen voi poistaa?
No, eilen oli sitte aamulla tullut heti maili yhdeltä tyypiltä! En olisi ikinä uskonu että kukaa uskaltaa vastata siihen, koska rehellisesti kerroin melkeinpä huonot puoleni siihen, ajattelin että nyt tai ei koskaan! Ei siinä mitää häviä jos yrittää.
Joku "näin löydät aikuisena uusia ystäviä" nettiartikkeli, se sanoi että silloin kun mieli sanoo ei! Niin silloin pitää vaan painaa kaasua ja sanoa KYLLÄ!
Näin oon justiin tehnyt, mieli sanoo koko ajan ei! TÄMÄ EI OO HYVÄ IDEA! LOPETA!
Siinä myös ällöttävän positiiviseen sävyyn "et voi hävitä mitään, korkeintaan yhden tapaamisen mikä voi olla kömpelö eikä se joohda mihinkään. Parhaassa tapauksessa voit saada elinikäisen ystävän!"
Hyvi vittu mitä paskaa! Niinku ajattelin DKT:sta silloin aikoinaan, mutta valitettavan totta joka sana.
Näen aina vaan itseni jotenkin viallisena ja juttuni typerinä, kirjoittaessani mietin että mitähän se mahtaa ajatella, että tuollainen hullu hänelle vastailee, tuollainenko se olikin. Tämä väkisin tutustuminen ei oo mun vahvinta alaa ja tietenkin se hankalampi tie ystävyyteen.. no toinen vaihtoehto on oikeastaan mun kohdalla täysin mahdoton :D
Nimittäin se että jossakin törmäisi johonkin tyyppiin ja sitte vaan alkais synkata.. :D Ei niin käy ku elokuvissa enkä mä edes koskaan missään käy.

Kansalaisopiston parille kurssille haluan. Tää on joku yrttien tunnistus kurssi, meen sinne ihan läpällä, jos vaikka sais tutustuttua lähimetsiin niin uskaltais käydä yksikseen vaikka marjastamassa koiran kanssa. Tai miksi ei sienestääkkin, tuurilla voi tulla vastaan silokki tai pari :DD Mut ajatuksena on toki ilmaisia marjoja pakkanen täyteen :) Olis kyllä aika unelma. :) En odota että sieltä mitää sydänystävää löytys, en mä mee sinne mitää ystävyyttä etsimään.
Niinkuin sanoin Rakkaalle että en mä täältä mitää sydänystäviä oo tullu etsimään, että mulle riittää sosiaaliseksi elämäksi se et näen sitä ja sen kavereita.. miks hankaloittaisin elämääni yhdelläkään uudella lisällä? No, nyt oon taas ottamassa ison harppauksen syvälle paskaan. Katsotaan nyt tämäkin kortti sitte ja luovutetaan sen jälkeen lopullisesti, sillä vituiksi se kuitenkin menee... viimeistään siinä kohtaa kun alan luottamaan ja tyyppi paljastuukin ihan täydelliseksi kusettajaksi.... 
No sitte ainaki voin sanoa taas kerran etten suotta vihaa ihmisiä. Tästä onki hyvä laittaa päivälaskuri käyntiin.TÄmä päivä on itseasiassa hyvä sillä tässä on nyt kolme viestiä kirjoiteltu eli vuorovaikutusta on ollu.
Lähtölaskenta kohti epäonnistumista alkaa NYT!