...olin tänään 2h lenkillä, eilen tein lasagnea, tänään pitäs vielä siivota ja mennä kauppaan, ajattelin tehdä salaattia iltapalaksi, vaikka söinkin tänään jo pienen annoksen lasagnea. Laihuuden tavoittelu on koko ajan tiukemmin mielessä, nyt kun olen pienempi ku varmaan viimeiseen viiteentoistavuoteen!
Ruma ja kuvottava läski olen siltikin ja vielä on paljon tehtävää.. oon ajatellut että aloittaisin uimisen, mikäli ihottumat paranee niin että pääsee uimaan, ja jos iho yleensäkkään kestää kloorivettä. En oo ollu uimahallissa viimeksi ku ehkä 12-vuotiaana. Eli vuosia on kulunu jo vaikka miten paljon :D Huhhuh, nyt tunnen itseni vanhaksi!

Manian tunnistaa siitä että mulla on taas lennokkaita ideoita! Oon jo muutamissa manioissa suunnitellut että mä käyn siiousalan koulun ja perustan kotisiivousyrityksen! Nyt sentäs ihan järkevä tavoite johon köyhälläkin voisi olla varaa.
Psykologi tai sim floristi tai sähköasentaja tai vaikka rekkakuski vois olla jo vähä enemmän pääomaa vaativaa ja koulutusta vaativia juttuja.

Oon myös kolunnu kirjekaveri-ilmoituksia läpi, laadin oman, rehellisen sellaisen, en kovin isoa ryntäystä odota sähköpostin puolelle, sitte ajattelin kirjoittaa ainaki kolmelle tyypille :D
Ei vittu sentään.. mut sen verran naivi oon että haluan vielä kerran uskoa hyvään ja pettyä taas pahasti, että saan oikein aallonpohjassa kieriä sitte ja ruoskia itteäni miten olinkaan taas niin vitun tyhmä!
Tästä tulee vitun jännää!

Yksi mitä oon alkanu lopettelemaan on tuntemattomien loputon iloinen tsemppaus, mitä teen esim facebookissa... neuvon ihmisiä eläimiensä kanssa jos osaan, ja korjaan vaikka facebookin kautta autoa jollekkin jos joku apua tarvii.
Mitä saan itse vastineeksi, en vittu niin yhtää mitää. Ihan sama mitä kysyy, niin yleensä kukaan ei edes vastaa siihen.
Taitaa facessa vallita tuo naamaraja aika tiukasti, heti kun on pari läväriä ja tatuointia niin alkaa hirveä itku, pitäisikö laittaa oletuskuvaan joku instagram pissis, niin johan alkais suosio nousemaan.
Mä en oo kuitenkaan niin säälittävä ku 99% ihmisistä, pinnallinen, itsekeskeinen paska joka välittää vaan itsestään ja siitä onko kulmakarvoissa riittävästi geeliä vai ei. Mä en ryhdy mihinkää tuollaiseen vaan siksi että jotakuta vituttaa se miltä näytän... En vaan suostu siihen. Onhan mulla paljon tuttuja ympärillä, onneksi niin etäisiä että ei tarvi pitää joka viikko yhteyttä.. olis vaan niin kiva rikkoa ihmisten ennakkoluuloja! Mutta jos itserakas, salihirmu joka keskittyy vaan saamaan mahdollisimman paljon lihasmassaa ja tilaamaan kiinasta mahdollisimman paljon meikkejä ja kenkiä, ettei vaan näyttäisi ainakaan köyhältä... jos hän ei suostu näkemään totuutta, niin se on hänen oma menetyksensä, enkä edes jaksaisi niin matearilstista ja ulkonäkökeskeistä ihmistä elämääni. Parempikin kun pysyy poissa.

Monesti oon jo rynnännyt kirjoittamaan, mutta kumittanut sen pois, mummo oli kadulla kaatuneena, mutta en huomannut koska "räpläsin puhelinta".. mä en vittu jaksa olla hyvä enää.. Wiccat uskoo kolminkertaisuuden lakiin, se mitä teet muille, palaa sulle kolminkertaisena takaisin.. taitaa mun jutut tulla aika vitun viiveellä, tai sitte oon vaan vitunmoinen kusipää jota kaikki karmanlait vihaa.. 
Oon auttanut, tukenut ja kuunnellut, ollut muutoissa mukana, auttanut tuntemattomia, antanut puuttuvan euron kassalla, vaikka itselläkään ei yhtää ylimääräistä oo, opastanut, kannustanut ja auttanut. ja mitään en oo ikinä saanu takaisin, oon aina ihan yksin kun minä itse tarvitsen apua. 
En kyllä ihmettele nykyihmisten kylmyyttä jos monikin saa osakseen samanlaista paskaa.
On kilttejä ihmisiä ja sitten niitä jotka käyttää niitä hyväkseen. Kyllä siinäkin kyynistyy aika vitun kovaa vauhtia!

Toinen koira puuttuu, en edes tajua sitä, mieli on blokannut niin syvälle menetyksen että se ei edes pysty käsitellä sitä..
Olkoon siellä, potti repee sitte joskus, välillä ihan toivon että tapahtuisi jotakin niin pahaa että romahtaisin osastolle saakka ihan täysin. Sen jälkeen ei tarvisi enää esittää reipasta... saisi olla vihdoinkin oma ja syvästi masentunut itsensä. Ilman mitää angstia, jäin just saikulle diagnoosilla F33.2 (Toistuvan masennuksen vaikea masennusjakso ilman psykoottisia oireita).
Toisaalta oon helpottunut, nyt ei tarvi pingottaa työkkärin tai kelan kanssa kahteen kuukauteen ainakaan.. Toisaalta, mun ainoat lisätulot jotka piti mua edes vähä leivän syrjässä kiinni loppuu ja sairauspäiväraha on entistäkin pienempi.
Onkohan noita luottotietoja enää syksyllä?