EI vittu voi elämä vaan hetki hetkeltä vaikeutua näin saatanan paljon. Mä oon oikeasti kohta luottotiedoton!
Rahaa ei oo ja halvempaa kämppää ei löydy...
Ei vittu edes huvittaisi kirjoittaa mitää.. ollaan sitte luottotiedottomia sossipummeja.. ei tässä muu kai auta.
Sitte ei oo huolta laskuista, ku ei mitää mistää voi ottaa.. puhelinliittymä ku säilyy niin muuta en tarvi.. autonkin saa laittaa sitte suosiolla pois.

Porukat soitti.. ne vaan ilmoitti!!! että me ollaan tulossa sillo ja sillo.. sanoin että olis kiva että multakin kysytään jotakin.. että ei tänne nyt perkele sentään niin vaan tulla! Kyllä mä annoin sitte luvan, mutta on se nyt perkele että mun kotiin tunkeudutaan.. rakas äitini... silläkään oo mitää muuta syytä päästä tänne ku pitää saada se vitun ulla taalasmaa uteliaisuus tyydytettyä ja nähtyä mun kämpän! Pakko olisi ollu silloin muuttoonkin päästä tunkemaan mukaan ja kun sanoin että ei käy, autoon ei mahdu, että mitä hemmettiä sä siellä teet, niin otti ja suuttui.
Ihan vituttaa sen uteliaisuus.

Mailikaveri vastas, oon ihan iloinen että tuntuu löytyvän yhteisiä puheenaiheita, mutta en tiiä ku en jaksaisi edes vastata.
Mä jännitän ihan taas sellaisten asioiden puolesta mille voisin vaan antaa vapaat kädet mennä painollaan ja heittää koko vitun elämä hukkaan.. ei tässä oo kyllä enää mitää menetettävää.