lekurit on polilla päättäneet että osastolle mars! Tässä on yksi pieni ongelma, se että mä en saa mitää tukea järjettömiin maksuihin jotka tuosta ajasta kertyy. Sairauspäiväraha ja asumistuki, niiden jälkeen jää kuulemma LIIKAA rahaa, eikä sossu anna penniäkään. Muita vaihtoehtoja ei mulle annettu, osasto osasto ja vittu osasto!!! Mikää muu ei oo vaihtoehto, toimeentulotukea ( jatkossa tt-tuli) en enää edes jaksa hakea, tässä 4kk aikana kela vei mun kaikki rahat ja sain tilalle "sossulta" 370e jep jep, sillä maksettiin laskut ja 600e vuokra. Asun nyt puolet halvemmalla lähestulkoon, nii nää mun huipputulot nousi nii paljo että mulla ei oo oikeis tukeen, joka olis mun hoidon kannalta välttämätöntä.  Olisin jopa valmis menemään osastolle kattomaan sitä vitun pelleilyä, mutta kas kummaa!! Kuviot ratkaisi tälläkin kertaa *rumpujen pärinää* RAHA!! Oon niin kertakaikkisen  lopussa. Mulla ei oo enää mitää toivoa ja noin vartti sitte mä luovutin. Ihan kokonaan.. mä en saa tarvitsemani hoitoa, koska yhteiskunta haluaa mut ilmeisesti ikuiseen tuöttömyyskietyeeseen, karenssia den takia ku pää ei kestä... vittu ku vois vaan irtisanoutua kaikesta ja muuttaa metsään asumaan!!   Mulle ei anneta mahdollisuutta toipua/saada hoitoa mitä tarvisin... mä en kuitenkaan pysty käymään töissä koska mt on niin heikko. Tuun todennäköisesti loppuelämän viettämään tässä halvassa kerrostaloyksiössä.. miten mä pääsisin pois? Mulla ei oo mitää tulevaisuutta yhtää minkää kannalta. Nää kortit on nyt katsottu loppuun.. oon hyvin vakavasti alkanu miettimään itsemurhaa. Enää en edes puoliksi vitsillä vaan ihan oikeasti. Antakaa mun nyt vaan mennä.