Närkästyin tänään todella erään tuttuni facebook avautumisesta.
Häntä alkoi vituttamaan se että yhdellä hänen kavereista meni huonosti ja kaveri niistä sitte facebookkiin kertoili.
Tai "VALITTI".

Miksi ihminen ei saa voida huonosti?
Ihminen vaan "angstaa" ja hakee huomiota, päivittelee ärsyttävästi ja kaikki pikkuisenkin negatiiviset kommentit
ärsyttävät näitä vaahtoajia.
Yleensä nämä vaahtoajat ovat niitä jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa, lapsuus oli ihanempaaki perheidylliä ja päästiin heti haluamaansa kouluun opiskelemaan, opiskeluiden aikana kesätöissä oltiin ja muutenki tehtiin pätkiä ja samantien ku saatiin paperit käteen ja valmistuttiin päästiin töihin, on omakotitalo, kultainennoutaja, farmariauto ja mansikkamaa.

Miksi nämä ihmiset keillä ei ikinä mene huonosti tuomitsevat niin kärkkäästi niitä jotka voivat pahoin ja uskaltavat jopa sanoa sen ääneen?!
Huomiohuorat ovat asia erikseen, mut en mie ainakaan ole oppinut tyhjästä valittamaan.
Vituttaa vain ne ihmiset jotka tuomitsevat ne päähänpotkitut niin raivoisasti.
Eläisivätpä edes muutaman kuukauden minun elämääni, niin ymmärtäisivät miksi jotkut ihmiset "valittavat".

Minulle napsahti sitte tosiaan karenssi, eikä sitä voi kumota ollenkaan jos en saa 18h/viikko työtunteja täyteen, nyt tniitä tulee kokonaiset 15h, jos jään työttömäksi en saa mitään!
T'ätä 18h/viikko pitää tulla joka viikko vaan seuraavan kolmen kuukauden ajan täyteen, että saan tuon karenssin kumottua, sillä valitukseni ei kuitenkaan mene läpi.

Unohdin joskus puoli vuotta sitte mennä ajanvarauskäynnille ja sain siitä 2 viikkoa karenssia..
Nyt mua sakotetaan siitä edelleen ja olen käyttäytynyt moitittavasti. Olen rangaistukseni siitä kärsinyt miksi mua rankaistaan siitä edelleen? Ihan tingillä etsitään syytä että ei vaan tarvisi antaa pennin hyrrääkään kenellekkään.
Työkkärin turva pitäisi AUTTAA ihmisiä EI tehdä ihmisten elämästä yhtä helvettiä.
Sain myös tietää että normaalisti normaalien lakien mukaan ihminen saa lähteä koeajalla työstä, mutta työkkärin sääntöjen mukaan ei. Mitään ulospääsyä tästä helvetistä ei siis ole.. Ei yhtää mitää.

Mä en enää jaksa edes itkeä, mä' oon mieleltäni ihan tyyni, oon unohtanut kaikki huoleni, laskut roikkuu maksamatta ja ihan sama.. mä en vittu jaksa enää välittää, pelätä ja stressata joka ikinen päivä.

 

-N