Yksi ja pahin niistä koskee syömistäni.
Olen ollut koko viikon kireä, alakuloinen ja tuskainen. Moni asia on mennyt töissä perseelleen minusta johtumattomista syistä mutta rankaisen silti kaikesta kiukusta itseäni. Käännän vihan aina itseeni, koska minä tarvitsen rangaistuksen.
Olen ahminut työpaikan kahvihuoneessa karkkia, pullaa jne.. koska haluan vihata itseäni entistä enemmän.
Mua vituttaa, miksi mä oon aina tässä tilanteessa?!
Joka vitun kerta.
Innostuin jo eräästä kansalaisopiston kurssista, siinä olis saanu pt:n apua ruokavalioon ja liikkumiseen, mutta se oli ajat sitten jo täynnä. NIinpä tietenki, vihaan siis itseäni entistä enemmän ja jatkan sipsinmättämistä, mistä tulee vaan entistä paskempi olo, niin henkisesti ku fyysisestikki!
Dkt-terapiassa harjoitellaan pois itselle haitallisista käytösmalleisa ja treenataan niitä itselle parempia käytösmalleja vahvemmiksi. No, nyt olen tunnistanut tämän itseni vihaamisen ja siitä johtuvan syömisen itselleni haitalliseksi, mutta... miten osaisin vastata ärsykkeisiin ja yllykkesiin järjen äänellä ja kertoa itselleni että ei, sinä tulet entistä vihaisemmaksi tuosta, lopeta heti ja opettele uusi tapa kohdata ja käsitellä kiukkuasi ja vihaasi. ÄLÄKÄ JUMALAUTA NAINEN KÄÄNNÄ KAIKKEA AINA OMAKSI SYYKSI!


Sitten eräs toinen asia joka liittyy kanssa itselleen haitallisiin toimintamalleihin, mutta ei varsinaisesti koske minua. Tai siten ainakin että joudun olla todistamassa sitä ja miettimässä miksi ihminen tekee niin.
Kyse on tietenkin rakkaasta Pipasta.
Pipa panee kaikkea, oli sitte vapaa tai varattu. Tunkeutuu exänsä ja sen uuden puolison seuraan ja itkee sitä miksi hänet koetaan uhkana, pettää exänsä kanssa tätä nykyistä ja tekkee mitä huvittaa, lääppii ja lähentelee vaikka uusi tyttöystävä on ihan vieressä.
Kun saa pahoja katseita ja uhkauksen turpaanvedosta, hän alkaa itkemään mulle "sama juttu ku yläasteella, mie oon aina se sylkykuppi, aina kaikki on mun syytä... " YHYY!
Kattois saatana peiliin ja miettis missä on vika, turpiin ku on tullu ennenki varatun miehen kanssa makaamisesta ja vain hän on uhri. Käyttäytyisi sen mukaan että kenenkää ei tarvisi hakata tai uhata turpaanvedolla!
Tässä ainoat uhrit ovat nämä nämä uuden puolisot joita Pipan exillä on.
Samalla se pyörittää ihan varmaan vaan varalla yhtä sinkkumiestä, vaikka yrittää paikata välinsä exäänsä ja pettää hänen kanssaan exän uutta puolisoa minkä enhtii. Siis ihan sängyssä.
Kenen muun näkökulmasta Pipa on uhri?
Ei tuolla  verta nenästä kerjäävällä käytöksellä todellakaan olla muutakuin sylkykuppi.
Eikö se näe todellisuutta, että kaikki ei välttämättä tykkää hengata nykyisen puolison exän kanssa. En minä ainakaa, jos joku exä, minun tai avokin uskaltaa tulla edes kilometrin läheisyyteen minusta ja etenkin avokista, niin vedän varmasti kirveellä kallon halki!

Maailma on uskomaton paikka, Pipa vielä uskomattomampi.!
Ku viittisi taas jälleen kerran olla vittumainen biatch ja sanoa mitä todella ajattelen.
Mie, siveyden sipuli joka ei uskalla varattuna edes katsoa viraiden miesten päälle ja tuntien huonoa omaatuntoa siitä jos juttelen jollekki, EI vaan voi ymmärtää tuota pettämistä ja varattujen ihmisten kanssa makaamista. En vaan voi.
Multa ei tuohon asiaan liittyen sympatiapisteitä heru. PISTE!