teki vitusti mieli syyvä nuudeleita, ostin kaksi pussia ja ajatuksena oli että perjantaina syön sit ruuaksi toisen pussin, ku ei tuu koulussa syötyä... Olin millin päässä etten sortunut niihin ja ahdistuin ihan vitusti, enhän mä nyt vaan voinu ottaa ja syyvä niitä nuudeleita, ku kalorit olis noussu ihan liikaa sillo!
Ainaki 850kcl, ihan liikaa, keitin sitte vihreää teetä ja juon sen aina ilman maitoa, nyt menee vettä. Pitäisi varmaan ottaa lämmintä vettä, paleltaa ihan helvetisti, otin kaks opamoxia, oon ihan vitun väsynyt koko ajan, mut silti lähdin ja kävelin 7km matkan alle puolessatoista tunnissa. Harmi vaan kun koiran takia piti jarrutella vähä, se ei oo tottunut menemään noin pitkiä lenkkejä ja ainaki enin kouhotus jäi taa kun oltiin puolessa matkassa, se oli kyl toosi rauhallinen loppumatkasta.

Ahdistaa ajatuskin siitä että meinasin sortua.. ja se vitun berliininmunkki...  senkin vaan suoritin.. 
Huomenna olis liha ja kasvispullia.. kaippa niitä voisi pari syyvä salaatin kanssa, kasvispullat. Koulussa on yllättävän hyvät kasvisruoat melkein joka päivä!
Nyt pitäisi vielä tehdä se peppuhaaste, akvaarioitaki olis pitänyt huoltaa, mutta en nyt jaksa, kaikki mehut on menneet. Pakko päästä tänään aikaisin nukkumaan vaikka avokkia olisi kiva nähtä, en oo nähny sitä viikkoon sen töiden takia.

Ajattelin perjantaina käydä sit sellaisessa japanilaisia juttuja myyvässä kaupassa, siellä oli aivan ihania joitaki(?) en muista nimiä, mutta ne oli tavallaan niinku vaahtokarkin tapaisia ja sisällä paputahnaa(?) ne maistui ihan kukilta eikä ollu yhtää makeita, sellaisia simppeleitä hetkutteluhetkiin!
vaikka rahaa ei jääny ku 100e niin kyllä mä sen verran itseäni hemmottelen että hankin ne "karkit". Kun päivällä ei syö kun salaattia, tai ei perkele.. en syö, ylimääräisiä kaloreita, ihan turhia!
Jätin omenat ja muutkin hedelmät kauppaan, koska niitä tulis syötyä ihan turhaan.
Mie mietin että mistä mie tään kaiken voiman oon saanu?
Ehkä sillo ku viime viikolla napsahti... mut onneksi mulla ei oo mittää velvoitteita tänään.

Mietinki että meneekö tämä taas suorittamiseksi, mutta ei mene, mitä mä kotona tekisin?
Istuisin koneella ja mässyttäisin karkkia ja levittäisin persettä entisestään!

Miksi istuisin koneella kun voin olla ulkona koiran kanssa? EN miksikään, väsytttää ja paleltaa ihan vitusti, voi vittu.
parisen tuntia pitäisi vielä jaksaa olla hereillä, taidan laittaa kellon soimaan jos nukahdan sohvaan, niin voin pissittää koiran ja mennä takas nukkumaan.. 
Ehkä nuo opamoxitki rauhoitttaa ja ramaisee.
 

Alkaa vissiin vaikuttamaan nuo pillerit, enää ei ahdista, nyt vaan pitäisi saada itsensä liikkeelle haasteeseen, nyt menenki koska jalkoihin koskee niin vitusti etten pääse kohta kävelemään.

Olen taas 7km lähempänä hoikempaa, ihanaa olemusta, niinkuin pikkuinen keiju, haluan olla sitä.
Kaunis pieni hoikka keiju jolla pitkä tukka hulmuaa ja pieni vyötärö on kurottu ampiaismaiseksi korsetilla, tyllihame ja söpöt kengät, vähän sillei cyber tyyliin.. :))))

Oon löytänyt uuden meikkityylin, nyt haluan taas kokeilla jotaki uutta, ehkä viikonloppuna sitte. piteretistä löytyy ihania ideoita jokaiseen tarpeeseen.
Nyt mie meen tekemään päivän haasteen, torkkuhuopa päällä sillä paleltaa niin vitusti.

 

________________________________________________________________________________________________

No niin, nyt tuli seki tehntyä. EI ollu paha ollenkaa ja tuntu aika helpolta, enkai mä ihan rapakunnossa olekkaan, vaikka jalkojen lihakset on mulla ollu aina heikot, rullaluistelua oon ajatellut aloitella kesällä jos löydän turvallisen reitin.


HAA! Toisen laskurin mukaan mun päivän kalorit olis liikunnan jälkeen 94kcla tai 298kcal
En laita tuotakaa pahakseni, en ollenkaan. Mut en mie kyllä ihan tuohon 94 kcal usko!
Huomenna pari kasvispullaa ja iiiiso annos salaattia, toivottavasti sitä ei oo pilattu majoneesilla, mä inhoan majoneeseja ja kastikkeita sydämmeni pohjasta.!
Taitaa tuo huomisen kouluruokailu jäädä kokonaan suorittamatta kun pittää sinne hoitajan ajalle mennä!
No keittelen sitte puuroa ja heitän vähä raejuustoa kotona sekaan, ellei se ihan kävele tuolta jääkaapista vastaan :D

Puuron perusteella kaloreiden pitäisi olla huomenna liikunnan jälkeen 219 kcal.
Nyt on pakko ladata pikkuisen akkuja ja mennä nukkumaan, katsoa vaatteet huomiseksi.
Sit koiran vielä kerran pissille ja NUKKUMAAN!