... nonii, mulla ei oo mitää paineita tunnustaa Rakkaalle viiltelyä, ei pienintäkää. Hienosti oon vähä väärän värisellä meikkivoiteella hoidellu haavat piiloon :DDD Sit ajattelin huomisella kauppareissulla ostaa peitepuikon, :D helppo pitää mukana ja näpärä lisätä.. (vittu miten säälittävä tuo ämmä on).

ja sit.. nii lähti tukka, niinku sillo joskus meinasin että leikkaan pitkän tukan vittuun. No nyt siitä ei oo jäljellä ku ehkä hätinä 10cm.. tuntuu vitun oudolta, mulla ei oo koskaa ollu lyhyttä tukkaa.. ei edes lapsena.
jotakin vitun tärkeää mun piti tänne rynnätä kertomaan..

ainaki viime kertainen psykologin käynti oli ihana, lähdössä se vanha nainen toivotti onnea ja nosti peukun pystyyn :3
Mie liikutuin aika syvästi, tuntui että se oikeasti välitti ja tsemppasi. Hauskaa, vaikka se on niiden työ, ja se vähä niinku kuuluu siihe, mutta tunnen itseni silti aika erityiseksi juuri sillä hetkellä. Kysymys mielessä että välittääkö joku noin paljon oikeasti? Minusta?

Muutto tuli tehtyä, taas, toivottavasti ei tarvi muuttaa hetkeen.. Oon aika vitun poikki nii henkisesti ku ruumiillisesti.
Koirakin vituttaa kun sen takia pitää lähteä ulos. Ei se nyt iso vaiva oo, mutta kun on niin vitun väsyny ja loppu, nii ei millää jaksaisi. 

Alan kyllä olla taas nii tuhdeissa paukuissa että ei tuu kirjoittamisesta mitää, ajatukset harhailee ja unohtuilee :D

Aika mennä nukkumaan ja huomenna sitte miettiä että mitäs sitä pitikää :D