voi vittu!
Meni sit tänään kaks voileipää, chilipähkinäpussi, karkkipussi, ja tuubi pringlesejä.
Oli pakko mennä oksentamaan leffan jälkeen ku avokki alkoi pelaamaan eikä sillo kuule/ymärrä mitä ympärillä tapahtuu.
Ei se nyt enää kamalasti mittää auta, maha on saatanan kipeä ja olo on tooosi huono.. :///
Miksi menin taas tekemään tuon? Sama ku viiltelyssä, aina joku tekosyy siihen että sitä voi suorittaa...
Vituttaa ja ahdistaa, pilasin sen mitä oon tähän saakka saavuttanut... varmasti pilasin.
Pilasin ihan kaiken.

Huomisesta alkaen en laita vittu suuhuni yhtää mittää, se että tilille tuli pari ylimääräistä kymppiä on tarkoittanut mun viikonloppuna sitä että tuhlaan kaiken syömiseen ja oksentamiseen, vituttaa ku rahhaa ei oo muutenkaa ja sit ne menee viemäristä alas, sama ku huuhtoisi suoraa 50e vessanpöntöstä alas.
Että mua vituttaa ja ällöttää, tunnen miten halveksuen ja inhoten avokki katsoo mua.
Hyi helvetti!

Aamulla vedin sitte ehkä pisimmän lenkin koskaa, hyvällä sykkeellä kävelin 10km, en enää edes tasaisilla osuuksilla hengästy pelkästä vauhdikkaasta kävelystä ja ylämäissä pidän huolen siitä että niissä edetään kunnolla.!
Huomenna olis lyhyempi mutta sitäki raskaampi treeni ja nyt illasta vielä jalkatreeni, vaikka koiran avustuksella tein jo sillat, mutta ei siltoja voi koskaa tehdä liikaa, nyt alkaa vasta tuntua että läskijaloista löytyy lihakset!
Nyt se ilo alkaa tulla siihen tekemiseen, eikä oo mittää tekosyytä jättää liikkumista väliin, ku pystyisi vielä hoitamaan tavallisen arjen sen keskellä että liikun.
Liikunnasta ei kuitenkaan tingitä! Ei  minuuttiakaan, vaikka jäähän mulle aika paljon vapaa-aikaa, mutta on siinä silti suunnittelua koulun ohella miten ajan käyttää että ehtii hoitamaan virallisetki asiat pois alta.

Nyt hävettää, vituttaa, itkettää, tuntuu että läski vaan keertyy kertymistään ja mistää ei tuu mittää..
Toisaalta onhan mulla varaa syödä enemmän ku en oo muuta päivällä syöny ja liikun paljo, mutta ei sen saa olla mikkää tekosyy sille että ahmin hallitsemattomasti mitä ikinä mieleeni juolahtaakaan!

Onneksi pääsee kouluun ja jätän pankkikortin kottiin, en ota rahhoo ollenkaa mukkaan kouluun, niin sillä pääsee kaikista vähimmällä!
Juon vaan vettä ja syön salaattia, kottiin en osta yhtää mittää syömistä!
En mittää!

Rahankäytön suunnittelu pittää aloittaa NYT!
Mitä saan viikossa maksimissaan käyttää ruokaan, ja se vois olla vaikka 15e.
TOivottavasti salaatteihin, hedelmiin jne.
Pinaattikeitto! Sitä on ihan järjetön määrä yhdessä paketissa ja varmasti tulee kylläinen olo!
Porkkanasosekeito on paskaa, sitä on tullu syötyä niin paljo ettei ennee kyllä huvita.

*LYÖ ITSEÄÄN NAAMAAN VITUN KOVAA!*
HÄPEÄ LÄSKI! HÄPEÄ! 

Tenoxeilla ei sit tullu mittää kunnon trippejä vaikka imeskelin niitä, pidin kielen alla ja pienessä ajassa niitä tuli vedettyä ainaki kolme, eee mittää vaikutusta, haluan sen tunteen ku lääke jysähtää päähän ja tuntuu että aivot sulaa..
TÄnään voisin kokeilla sit vaikka noita zopinoxeja, kolme kappaletta kerralla, se sai viimeksiki ihan kivan humalaisen olon ennenku pimeni....

Kun on liikaa vapaa-aikaa niin tulee tehtyä kaikkea ihan vitun tyhmää, ryypättyä, poltettua pilveä, vedettyä lääkkeitä ku karkkeja ja kaikista pahin.. ahmittua..
Se mikä ahdistaa ja saa mut halveksimaan itseäni vieläki enemmän, on ahmiminen, mulla on menny 50e pelkästään siihen että oon tänä viikonloppuna mässänny! Osa on toki menny avokillekki, mutta 50e!!! Mistä vitusta mulla on ollu edes rahaa tuohon?!
voi jumalauta, *LYÖ ITSEÄÄN*
Pitäisi vaan liikkua enemmän ja pitkien lenkkien jälkeen tehdä pari pienempää niin saisi ajan kulumaan, huomenna pittää ruokkia liskot, siivota niiden allas, ja sit alkaa pilkkomaan koiran raakaruokia, niistä ei ihan hetkessä selvitäkkään.
Voisi tehdä aamusta heti noustua sen kuntolenkin, kun ottaa samalla sulamaan koiran raakaruokia, tehdä lenkin jälkeen persetreenin, käsi treenejäki voisi pari.. ja sit vatsalihakset. tehdä oikein sarjoina vaikka 15 liikettä kolme kertaa, supersarjoja jolloin ei pidetä taukoja vaan siirrytään liikkeestä toiseen.
Pakko saada jotenkin fiksusti aikaa kulumaan, noiden parissa kun saisi vietettyä vaikka tunnin niin olisin tyytyväinen, pieni lepo sohvalla ja sit koiran kanssa uudelleen pienelle lenkille.. palauttavalle ja vetreyttävälle.
Liikunnasta, ja siivoamisesta / eläinten ruokinnasta on mun huominen päivä tehty!

Muinakin päivinä voisi panostaa vielä enemmän liikuntaan, ei se aerobinen yksin saa sellaisia tuloksia kuin mitä voisin saada vielä lihaskuntoa treenaamalla!
Eli polttaa rasvaa, rasvaa ja rasvaa!
Päästä kuntoon kesäksi!
Mulla olisi pari kaunista paitaa ja yhdet housut joita voisin laittaa sit päällei kun olen hoikka. 
Siellä ne odottelee kaapissa, suorastaan  polttelee, yksi harmi on, kaikki mun korsetit jää auttamatta liian isoiksi, voisin toki muutamaa muokata ja ommella uusiksi, mutta aika näyttää ja onhan mulla taito ommella uusi korsetti ja sit vaikka ostaakkin, sillo vaikka säästetään rahaa, niin saan PVC korsettini, hameen voin pienentää itse ja muut ovatkin sellaisia mistä voi vaan kiristää kuminauhaa vyötäröltä. T-paitoja voi aina käyttää samoja mutta housut menee vaihtoon. Ei mulla montaa käyttöhousua olekkaan, oikeastaan en tarvisi ku kahdet uudet housut. 
Neki voisi etsiä kirpparilta ja ommella itselle mieleiseksi.
Töissä on aina työvaatteet, niin se ei oo mikkää ongelma siellä.

Retkahduksesta huolimatta mä pystyn tähän, lisää vaan liikuntaa!
Tuoreet, kiljuvanpunaiset arvet muistuttavat mua siitä miten paljon mä vihaan reisiäni, joka päivä useamman kerran.
Haluan muka nähdä ihmeitä niistä pudonneista kolmesta kilosta, mutta kun katsoo peiliin, totuutta silmästä silmään, näkyy ihan jotaki muuta.
Peliä ei oo menetetty! Ei missää nimessä!
Nyt vaan enemmän treeniä kehiin ja kun käy porukoilla tai sillä yhdellä sukulaisella pitänee pukeutua kerroksittain ja paksusti, niinku muutenki tekisin! niin ei tuu sitä "sä aina laihdut" ja eniten tuossa vituttaa se että oikeasti vaan oon lihonnu.
Miksi ne katsoo sitä että mulla ei oo tissejä ja paitaki piilottaa sopivasti läskimahan kun sitä vetää uskollisesti sisään.
Mut ne ei näe reisiä. Äiteen kanssa ollaan verrattu reisiä ja sen kaksi reittä on mun yksi reisi ja siltikään kenenkää mielestä mun ei muka tarvisi laihduttaa.. haistakaa paska!
Mun pitää ja on PAKKO laihduttaa!
Joku joskus on sanonu että "jos et rakasta itseäsi, et voi rakastaa ketää muutakaan"
Aika hyvin se pitää paikkansa, mä oon kylmä ja tunteeton paska. Ainaki sillo ku arki tulee vastaan, oon liianki kylmä. Me iskin tänään avokille tupakka-askin naaman etteen ja sanoin "hyvää ystävänpäivää saatana"
Siinä on mun tapa osoittaa tunteita... 

Selkä on paskana, taas, on pakko alkaa treenaamaan vatsalihaksia senkin takia, ei kestä pitkää kävelyä, en käsitä miksi se nyt yhtäkkiä lenkillä kipeytyi niin ettei voinu kävellä ku selkä mutkalla, seison kyllä  ihan vinkuralla ja istun vielä enemmän kierossa.. Syyhän on tuo kiero alaselkä, sekin etten taivu toiselle puolelle läheskää niin hyvin ku toiselle.
Niskat ja hartiat on aina jumissa ja kipeät ja ku kipu on läsnä joka päivä, siihen tottuu, ei sit osaa enää edes ajatella, ellei paikat sitte ole niin jumissa ettei pää käänny. Niinki on käyny. ja kun koko ajan varoo ja kääntää itseään enemmän kieroon ja kieroon, istuu kierossa kipeytyy myös toisen puolen selkälihas, sit istutaan entistä enemmän virheasennossa ja paikat menee pahemmin ja pahemmin jumiin.
Siinä on ihana kierre valmiina!

mut nyt enemmän LIIKUNTAA, LIHASKUNTOA, AEROBISTA, 
Aerobisen päälle vielä lihasharjoitteet!
On pakko, pakko!
Ei sillä mässäämisellä pääse ikinä tavoitteeseen, ei koskaan, ellei sit jatka tuota oksentamista joka oikeasti koskee.. mutta en saa oksentamisestakaan enää sellaista tyydytystä kuin mitä syömättömyydestä ja liikunnalla.
Liikkuminen on ihanaa ja kun pääsee ulos, ei haluaisi palata sisään takaisin ollenkaan.
Ensi kerralla pittää ottaa vettä mukaan ja tehdä oikeasti pitkä lenkki, siitä tulee helposti vielä pari kilometriä lisää ja mikä voisi olla parempaa ku kävellä koiran kanssa 2-3h hyvässä säässä?
Vaikka tänäänki tuli koko ajan enemmän ja enemmän räntää vaakasuunnassa, mutta se ei haitannut. Mua ei mikkää sade nitistä ja kesällä, mikä voisi olla parempaa ku lähteä pitkien helteiden jälkeen kaatosateessa kävelemään?
Harmillisen usein kun täällä sataa niin ukkostaakin niin että iso kivitalokin hyppii paikoillaan ja tämä on juuri se kylän alue johon ukkonen ankkuroituu ja riehuu päällä, heti ku eka jyrinä kuuluu, niin linnoittaudun kyllä sisälle, en mä ukkosta tai sen ääntä pelkää, mutta ne vitun salamat.
Ne iskee kerran ja ihan vitun kovaa, kerta riittää.
Olin kerran koiran kanssa ulkona ku yhtäkkiä paukahti päällä ja salama vilahti suoraan edestä.
Tein pikaisen käännöksen ja patistin koiraa juoksemaan, siinä taisi tulla uusi maailmanennätysjuoksu!
Tai juoksu... läskihän siinä vyöryi "henkensä edestä"... 

Jos kesästä tulee yhtä kuuma ku viime vuona oli TOIVOTTAVASTI EI!
Niin sit on pakko nukkua päivällä ja herätä yöllä lenkille, sit mennä nukkumaan pariksi tunniksi, tai sit ihan miten meneeki, riippuen ihan siitä saanko töitä vai en.
Mutta nyt liikun niin paljon kun on mahdollista enkä mieti kesää,pakko kait sitä on viikolla taas käydä kaikki paikat läpi, minne olisi auennut kesätyöpaikkoja. ja voin lähettää hakemuskia kyllä vaikka ei paikkoja olisikkaan auki, ihan mihin tahansa. aivan siis mihin tahansa... ei kuitenkaa puhelinmyyntiä... melkein mitä vaan muuta.
Ahdistaa kyllä vähä ajatus kesätöistä ja karenssista.. siitä ei oo vieläkää tullu mittää vastausta.. 
Mut perjaatteessa sen pitäisi olla kumoutunut mun työtunneilla!
Jumalauta ku ahdistaa.. no, nyt en mieti mittää vitun töitä vaan suunnittelen itselleni tiukan liikuntaohjelman.
Ihan sama vaikka jokaista vitun kehon lihasta ei kävisikkään läpi, muutamat päälihakset riittää ja kyllä ne pienetki kasvaa siinä ohella kun on kuormittava ala muutenkin mihin opisekelen.
Pitäisi kerrankin tehdä niin kovasti että lihaksissa tuntuu, nyt on alkanut mukavasti tuntumaan, mutta vieläki pitäisi tehdä enemmän!
Nyt käsipainot mukaan persetreeniin!