Siis voi jumalauta, ihan kaikki KAIKKI vituttaa ja paljon!
Ihan siis kaikki, mä en enää edes tajua mistä se on saanu alkunsa, mutta tuntuu että vitutus on aina tilana vakio.
Ihan käsittämättömän paska ja vittumainen olotila.
Meinasin mennä nukkumaan, ei vittu tuu uni kun kaikki vaan vituttaa ihan hulluna.
Otin zopinoxin, ei auta, ai jumalauta ku hajottaa niin pahasti, miten pystyn edes huomenna menemään kouluun?!!!
EI vittu, tiijän että pitäisi olla nukkumassa mutta ei uni tuu ja aamulla vituttaa ihan vitusti... 

Oma läskeys vituttaa ja tuntuu ettei tästä tuu koskaan mitään, ei niin vittu yhtään mitään..
Karkkeja ja muutakaan ei oikeastaan tee edes enää mieli eikä tee tiukkaa hengailla karkkihyllyjen väleissä jos tarve on ohi kulkea. Sit tää ruokapuoli, koko vitun viikko on pitänyt mässätä jotaki vitun grilliruokaa.. hyväähän se on,  mutta ei ainakaa vie lähemmäksi mua mun tavoitetta.
Jutan superdietti nujersi mut henkisesti taas niin pahasti etten vittu edes jaksa aloittaa mittää vitun kaalisoppadiettiä.

Tatuointi meni päin helvettiä, miten noin yksinkertaisen, mustaksi värjätyn kuvion voi ammattilainen sössiä noin pahasti?!
Sitä korjattiin jo, mutta eipä tuolle enempää oikein voi..
Pipa vituttaa mua ihan hulluna ja se on millistä kiinni ettei repeä perse.
Jos se antaa pienenkin aiheen niin mä annan potin revetä, kerron että meillä ei enää ikinä mennä jääkaapille omin lupineen eikä muillekkaa kaapeille, eikä se takoita sitä että jos oon kerran lainannu pesuaineita, kalliita naamarasvoja ja muita, unohduksen takia, niin se ei tosiaankaa tarkoita sitä että tänne voi tulla aina ku jonnekki vitun hotelliin ja "unohtaa" omat pesuaineensa ja juttunsa kottiin, eikä tää paikka oo se  missä minä TYÖTTÖMÄNÄ ruokin työssäkäyvän ihmisen JA se miten se kohtelee meidän koiraa, sanon että koiraa ei enää IKINÄ kiusata ja sen jälkeen pudoteta sitä sohvalta/aleta huutamaan sille ja sen meidän kämpän laina-avaimen voit sitte kanssa palauttaa.
Käsken miettimään asioita ja omaa käytöstään hetken ihan rauhassa ennenku ottaa yhteyttä. PERKKELE!

Sit tää mun läskeys.. 
Vituttaa seki ihan hulluna ja se että mä vihaan itsenäni päivä päivältä enemmän ei tuo riittävän nopeasti tuloksia, katsoin tänään ohikulkiessani koulussa peiliin, ei olisi kannattanut.. mietin että noinko rähjäiseltä ja väsyneeltä ja LÄSKILTÄ mä todellakin näytän?!?! Vihaan itseäni entistä enemmän.
Lainasin kuvan netistä ja vasemmanpuoleinen kuva on nykyhetkestä, valitettava tosiasia ja vihaan sitä yli kaiken..!
Läski mikä läski ja eniten vituttaa se että muut hokee jatkuvasti "sä oot niin pieni"...!
ja sit uhden luokkalaisen vanhan ämmän avautuminen siitä miten sitä vituttaa kaikkien TURHAT laihdutuspuheet.
Mä sanoin sit että mie en ainakaa vittuunnu toisten puolesta, kaikki on vapaita tekemään mitä haluaa, kunhan ei ala arvostelemaan toisia..
Jäkä jäkä..
L%C3%84%C3%84%C3%84%C3%84SSSSKKKIIIIIIII

 

Tuossa on hyvin kuvattu alkutilanne ja se mitä tavoittelen, ei kuitenkaan mittää lihaksikkuutta, en jaksa eikä mulla oo enää kiinnostusta nähdä vaivaa minkää sixpäkin eteen, kuhan saan olla pieni ja hoikka.
Tissit on syytä unohtaa, ihan realistisesti, ei mulla tulisi ikinä olemaan varaa laittaa ihoani kauniksi ja kumitissejä.. 
Ellen saa jotaki pervosetää maksamaan mulle silareita.
Mut nälkäuurilla pyritään tuohon oikeanpuoleiseen kuvaan.
Nyt ku on saatu karsittua herkut pois, on aika alkaa keskittymään siihen mitä suustaan alas laittaa, JOS laittaa!!