Mulla on sisälläki toppahousut jalassa, paksu huppari ja kaulahuivi, pipo ja villasukat. Huoneiston lämpötila on suunnilleen 20 astetta. en viihdy kuumemmassa, mutta koskaa en oo aikaisemmin palellu näin vitusti.
No, johtunee varmaan noista kaloreista.. Mutta se tietää vaan laihtumista!
Hyvää palelua, eikä sillei edes väsytä kamalasti, lääkkeet tekee olon vähä väsyneeksi, mutta sellaista nuutunutta oloa ei oo ku syö pitkin päivää, tai siis näykkii pikkuisen...
Nyt menee taas vihreää teetä, se onneksi lämmittää pikkuisen. 
Pipasta ei oo kuulunu ONNEKSI! mittää, ihana olla ja rauhallinen olo kun kukkaa ei oo painostamassa ja jatkuvasti vinkumassa.
Avokki soitti! Olin ihan äimänä että mitä helvettiä täällä tapahtuu, että varmistaako se etten sekoile lääkkeiden kanssa tms, koska se sillo saarnas mulle niiden käytöstä... -.- lässynlää!
No se kysy että miten on menny ja mie innoissani selitin koulusta ja siitä miten muut on siellä ihan helvetin evoja että oon facepalmannu ihan urakalla, kaksin käsin koulussa.. Sit ku kysyin että mitä sinne kuuluu, niin "eipä mittää ihmeellistä", sit sen kaverit saa yksityiskohtaisen selityksen ja joskus sanoin että mäki haluaisin kuulla ne! "no et sä kuitenkaa ymmärrä" kiva ku oletusarvoisesti mua pidetään tyhmänä koska hänen työnsä on vaativaa eikä se oo mittää puuron keittämistä. Kiva. Kiitos luottamuksesta.
Sanoin että vitutko siitä, mua ihan oikeasti kiinnostaa. Sit tuli pari päivää sitte joku rakkaudenppuuska ja meinasin kirjoittaa kirjeen tuohon tietokoneelle.. mut sit unohdin ku lääketokkurassa hoipuin sänkyyn.. 
harmitti vähä, mutta voin kai ilahduttaa häntä vielä joku muuki päivä.

Olo on ollu vähä turhanki ylivireä ja olin hoitajalla tänään, en yllättävästi päässy "ilmaiseen" terapiaan, mutta nyt ne yrittää vielä saada sossua maksamaan mulle sen terapian omavastuuosuuden.
On kuulemma niin paljo jonoa.. no vittu, ihan sama.. sanoin että nyt menee hyvin, kerroin siitä että räjähdin Pipalle j a sanoin että ens viikolla mä oon taas polttanut itteni loppuun liialla tekemisellä ja sit itken taas peiton alla pahaa maailmaa..  Ihan alkaa pelottamaan ku menee taas niin lujaa että huhhuh!
No ei se mittää, opettaja saa ainaki kivan ja aktiivisen kuvan.. :D

Entinen hiekkapillupaskiainen on varmaan haukkunu meidät kaikille opettajille ja sit me ollaanki oma-aloitteisia ja reippaita, mie ainaki, muista ei voi niin sanoa, moni sano että jättää koulun kesken tämän kurssin takia.. MIKSI?!
Tää on kaikista parasta ku pääsee tekemään käsillään! Ei mittää vitun paperipiiperrystä ja sitä että leikataan lehdistä kuvia ja liimataan paperiin ja sit ihanstellaan värisävyjä! YÖK!

Oi vittu! Meinasin unohtaa persehaasteeni! Nyt liikuttamaan läskejä!
Nyt alko tuntumaanki vähä rasitetta, tästä voi tulla rankka, mutta toivottavasti työ palkitaan!
Ihan varmasti vaikka itken ja teen, ahdistuin ajatuksesta kun pitäisi käydä kattomas porukoita, mut sit jumpataan ku ne on menny nukkumaan, ja miten mä siellä lenkkeilen?!
No, sit tulee ainaki pari kolme päivää koirallekki lepoa, pakko pittää koiralla yks lyhyempi ja kevyempi päivä, ja ittekki kanssa, ku vaan keksii syömiset sille päivälle niin ettei kaloreita tuu kamalasti.

Nyt on paperinenki päiväkirja, RUOKA ja liikuntapäiväkirja kirjoitettu, nälkä kalvaa sisuksia, nyt vaan kunnon kupillinen vettä naamaan ja sellainen lääkekombo ettei koskaa.
Maha on sekaisin, sattuu ihan vitusti... :(

Mut oon tyytyväinen tästä kalorimäärästä. ilman munkkia se voisi olla jopa miinuksen puolella.. -.-
Noh, pääasia ettei kaloreita tullu tuon enempää. Hirmu hinku olisi vaa´alle ja mittanauhalle, mut eikai ne tulokset kolmessa päivässä näy :D LOL! Pitää osata olla pitkäpinnainen nyt tässä ja katsoa sit kuukauden päästä miltä näyttää ja tuntuu, tietenki toiveissa olisi mahdollisimman paljon pudotettuja kiloja!

Sorrun vaakaan kuitenki ennemmin tai myöhemmin, EN! se vaan lannistaa. Nyt on pysyttävä lujana!