Pipa... se ihanan raiostuttava aihe..
Minä menin hyvää hyvyyttäni auttamaan häntä hänen eläintensä hoidossa koska hän ei itse pysty.
Sovittiin että istuttaan iltaa, syödään ja hieman juodaanki.. katsotaan leffoja jne.
No tuli sitte tämä päivä, käytiin hoitamassa hänen eläimensä, tultiin kotiin, käytiin kaupassa MINUN rahoillani, hänhän sinne kauppaan halusi mennä ja ideoi mitä syödään ja sitte kassalla AI PITÄÄKÖ MUNKIN MAKSAA..
EI VITU TARVI!
No, sit tuli pipan exäkin syömään ja sen jälkeen Pipa sitte lähtikin, koska hän HALUSI lähteä kuskaamaan sittenkin jotaki kaveriaan.. "nyt vaan ei oikein lähtenyt tää juominen.."
Älä vittu selittele kun et kerta nähtävästi osaa keksiä edes ontuvaa selitystä!

Että kiitos taas jälleen kerran!
Oli tosi kivat synttärit istua yksin ja juoda tietokoneen ääressä, avokin ollessa krapulassa.
Kiitti, kiitti. "Sovittiin" tai siis Pipa päätti että mennään uudestaan kohta.
No mie perun senki site ihan viime metreillä ja kerron että tämä Pipaa ärsyttävä kaverini tuleekin meille.
Se mistä Pipa aina valittaa "mä kattoin että sä sen kanssa juttelet facebookissa...." "ootko sä mut kokonaan unohtanut"
joskus lupasin pipalle jotakin leipomustani, edelleen, kahden vuoden jälkeenki se jaksaa jankuttaa siitä ja minä sanon kylläs euraavan kerran että älä nyt enää jaksa!
Hänellä on täysi oikeus tehdä mulle ohareita ja jos kerran sattuu niin että joudun perumaan puheeni jostakin vitun pullasta, niin siitä tulee monen vuoden itku... 

Eipä tarvi pitää Pipaan taas hetkeen mitää yhteyttä ja ihan vaan vittuillakseni oikein korostan minun ja uuden kaverini keskustelua ja vitsejä facebookissa.!

Eli hyvä 26 vuotis synttäriä sitte vain, minä!
Mielikuvia jo maalailin että näistä voi tulla hauskimmat synttärit koskaa... eipä tulleet ei..