Väsyttää koko ajan ihan helvetisti, mutta en ole nukkunut päikkäreitä HURRAA!
Ens viikolla pitäisi mennä kouluun, whii! -.- Siellä ei valitettavasti juurikaan nukuta.
No, uni ei oo meinannut taaskaan tulla, niin oon turhautuneena käyny nappaamas opamoxin ja kohta on uni tullu, oon miettinnyt että onko se vain luultu vaikutus että se nukuttaa ja saan siksi unta?
Vai nukuttaako se oikeasti? Ihan sama, kuhan saan nukuttua, tänään teen viisaasti ja otan opamoxin jo nukkumaan mennessä. Päässä on taas ihan liian monta kanavaa yhtäaikaa päällä.

Oon ollu kyllä reipaskin, olen valmistautunut viikonlopun keikkaa varten, tehnyt vaatteita, muokannut vanhoja ja osa muokkaamisesta on vielä kesken.
Olen siivonnut, tehnyt ruokaa kahteen otteeseen, käyny koiran kanssa lenkillä..
Kävin verikoikessaki, ottivat sitte 13 purkkia verta :D
Olis pitänyt viedä kusi ja paskanäytekki, mutta ei tuu tapahtumaan, ei ainakaa paska...
Hyi helvetti ku muistelee että ammattikoulussa piti antaa salmonellatutkimusta varten näyte.
Oon ollu senki jälkeen keittiöillä, mutta oon aina jotenkin onnistunut välttämään sen :D
Eiköhän veriputkilot riitä ja se että jouduin vielä sydänkäyrään?!
No, menin huoneeseen ja vanha nainen sanoi että "yläosa paljaaksi"
Eipä siinä mittää, mut sitte piti ottaa vielä rintsikat pois ja tunsin itseni todella nöyryytetyksi, vielä ei hupi loppunut siihen.
Menin petille maata ja tää kuori mun karvaisia nilkkoja (ja viilleltyjä) esiin... nöyryytys oli valmiina..
Ihan alkaa ahdistamaan se että kohta pitäisi varata aikaa gynelle.. en vaan pysty.
Enköhän saisi valehdeltua vielä toisenkin puolenvuoden satsin,... kattotaan.
Mua itkettää ja ahdistaa jo valmiiksi kun ajattelenkin gyneä, itkettää...
Hyvä olo muuttui äkkiä paskaksi kun aloin ajattelemaan koko hommaa. mä joudun muutenkin käymään kesken koulupäivien psykologilla, 8 kertaa, niin en halua todellakaan sit tuhlata aikaa yhtää enempää koululta...
Sanon että oon ollu niin paljo kurssilta pois etten saa sitä läpi ellen saa lisäaikaa vaikka ens maaliskuuhun :DD
Toivottavasti onnistuu.. -.-