Luulin unohtaneeni sen useaksi vuodeksi.
En kuitenkaan koskaan päässyt tavasta kokonaan eroon...
Purkasin viiltämisen tarpeeni sitten lävistyksiin ja niitähän löytyy.
Nyt viiltäminen ajatuksena alkaa houkutella enemmän ja enemmän.
Googletin kuvia ja alan elämään hurmoksessa.
Mä en jaksa enää välittää mitä avokki ajattelisi.. se on käyny exänsä kanssa läpi pahempaa
ja sanoi että sen yhden kaveri (minkä luona käytiin ja se oli niin vitusti pilvessä ku ollaja voi)
Sen kädetoli munkin mittapuulla ihan järkyttävät ja nautoin vaan että ainaki päästäisiin vertailemaan
arpia....
Ei se näyttänyt häntä häiritsevän mitenkää erityisemmin.
Hän huolehtii kuitenki paljon, avokki siis..
Se ei kerro eikäpuhu mitää ääneen, se vaan helpottaisi avokinki omaa oloaan jos
puhuisi mikä ahdistaa. En mä siitä kuormitu ja olisi kiva tietää miten pitkälle voin oikeasti viedä
tämän itsetuhoisuuteni ennenku avokki alkaa ihan OIKEASTI olla huolisaan.. en tiijä onko se edelleenki
oikeasti niin tyhmä ettei se huomaa ku oon käyny oksentamassa.
Joskus se sano että tuliko yökki ja sanoin että maha kramppaa taas niin saatanasti.
Onneksi siihen voi silloin harvoin jos se huomaa niin vedota.
 

Nytkin on ollu viikon mittainen vatsakramppi.. ei mee ohi sitte mitenkään...
Uskon että se on henkisen puolen juttuja, lekuri kirjoitti mulle saikkua, henkisen puolen unettomuudesta ja väsymyksestä...
Kiva kiikuttaa sitä lappua esimiehelle ku se vitun ämmä googlettaa diagnoosin samantien F51.0 taisi olla..
Toivottavasti tuolta ajaltamaksetaan sitte palkkaa.. :(

Kiva.!
No otinpa sitte selvää että tää mun saikku, siitä ei vissiin saa sitten vissiinkää palkkaa..
VITUN HIENOA!
VITTU KUN IHMINEN EI SAA VOIDA PAHOIN JA JÄÄDÄ NOLLAAMAAN PÄÄTÄÄN, ILMAN ETTÄ AINA PITÄÄ TULLA ISO LOVI PALKKAAN?!?! MIKSI?! MÄ EN NYT TARVISI TÄTÄ!! EN TOSIAANKAAN TARVISI!!!
MIKSI ELÄMÄ PITÄÄ OLLA NÄIN VITUN HANKALAAAA???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIKSI RAHA-ASIAT PITÄÄ OLLA NIIN HANKALIA?????

Sanoin jo lääkärillekkin että mähaluaisin lottovoiton, niin mun ei tarvisi enää koskaan nousta sängystä ylös.

words-hurt-fix-normal.jpg