Noh, raha, se asia mistä on ikuisesti puutetta.. 
Koko viikon on ahdistanut, itkettänyt ja ollu ihan hirveä olo.. 
Hain sossulta rahaa, kun kelassa niin kehoitettiin.
No mitä tekee sossu, antaa joo rahaa, mutta mitätöi mun työttömyysturvan!!! 
Samalla tulee uhkakirje että pitää muuttaa halvempaan asuntoon.. mitä jos sellaista ei löydy ja voiko sellaiseen pakottaa`??
Ei siinä muuten, mutta mulla ei oo varaa lähteä tästä!!! 
Kyllä jos sossu maksaa mulle muuttoauton ja takuuvuokrat, niin kyllä mä muutan. Muuten jään varmaan ikuiseen velkakierteeseen ja menetän luottotietoni... 
Mulle kyllä alkaa olla ihan vitun sama menetänkö luottotiedot vai en.. ihan vitun sama.. 
Mä en enää jaksa.. ongelmia on eläinten kanssa, koiralle on puhjennu eroahdistus. 
Ongelmia on päänupin kanssa.. 

Sainpa ajan sitte typille.. Siellä sitte kartoitetaan mun tilannetta ja toivottavasti pääsisin eläkkeelle.. 
Rakas on mun tilannetta katsonut ja nauroi räkäisesti kun sanoin että työkkärissä kuulemma oon täysin työkykyinen....
Ahdisti taas sitte niin huolella kun oli lääkärin aika.. lääkäri meinasi että tää on ihan selvä tapaus, oli sellainen ahdistuskohtaus että.. en uskaltanu kattoa päälle ku pari kertaa.. käsistä olis voinu puristaa hikeä noroina pois.. 
Päiväosastolle olis pitänyt mennä ja melkein ku nimi oli paperissa, niin tulikin ilmi että olis pitänyt repiä rahaa vielä 200e KUUKAUDESSA jostakin ilmasta.. kun sossu ahdistelee jo nytkin että rahaa ei tipu!
Katselin kunnan asuntoja ja tarjontaa yleensäkkin.. Ei lemmikkejä lukee monessa.. Kait tämä vitun päättäjähuora sanoo että vie eläimet piikille! Sillo otan kyllä pahoinpitelytuomion vastaan ilomielin... laskuri sanoo että mun tuloilla yhden päiväsakon suuruus olis 9e, ei mikää paha juttu siitä ilosta että saan vetää jotakuta kunnolla turpaan...!
eikä varattomalta mitää voi edes ottaa.

No, mä otan asian puheeksi siellä typillä.. vastahan tässä kämpässä on parisen kuukautta asuttu, vuokranantaja hyppii riemusta jos tästä pitää muuttaa, mutta jos sanoo että ei oo töitä eikä sossu tue asumista, niin ei oikein muuta voi.. 

justiin ku mietin että alkaa pikkuhiljaa elämä tasaantumaan ja pääkoppa alkaa olla parempi.. nii sitte tulee hirvittävä määrä paskaa niskaan... tää elämä on vakio.. paskan määrä on vakio.. 

Muuttaminen on tosin pieni paha, jos sillä saa sossun pois kimpusta ja voisin päästä vielä vähän lähemmäs puolisoani jos hyvä tuuri käy.. minnekkään kylän perukoille en todellakaan muuta..

MIksi, miksi vitussa elämä pitää olla niin hankalaa?
Mietin jo, kun kävin keittiössä, että mitä jos vaan hyppäis alas ikkunasta? Neloskerroksesta vois olla jo mahdollisuuksia vaurioihin... 
vitun puhelin.. kirjoittaminen jää nyt tähän..